1 Mart 2016 Salı

Bitenler 10

Geçtiğimiz aylarda neler bitirmişim, hadi gelin birlikte bakalım ^^

Le Soleil Şampuan: Kuzenim ve teyzem bitirip bana vermişlerdi boş kutuyu, bu şampuanla ilgili ayrıntılı bir instagram postum mevcut. Güzel bir etki bırakmıştı.

Nashi Argan Şampuan: Verdiği temizlik hissi güzeldi, fakat saçlarım olduğundan çabuk yağlanıyordu. Ayrıca saçlarıma verdiği parlaklık da sevdiğim bir özelliği oldu.

Nashi Argan Saç Kremi: Gittiğimiz seyahatte annem kullanmıştı, saçları epey kolay taranmıştı, ışıl ışıl verdiği görüntü de cabası.

Le Stafford Kuru Şampuan: Severek kullandığım bir kuru şampuan, fiyatı da uygun. Yedeği vardı onu kullanıyorum şimdilerde.

Doa Kozmetik Hindistan Cevizi Yağı: Saç bakımında vazgeçemediğim rutinim. Bittikçe yenisini alıyorum.


Rexona Linen Dry Deodorant: Yazdan kalma deodorantım bitti, yazın bunu sıcak olmayan günlerde ise Isana deodorantları severek kullanıyorum. Ter kokusuna karşı koruma performansı süper.

Splat Extreme White Diş Macunu: Dişlerimi iki ton kadar beyazlatan diş macunu. Severek bitirdim. Ara ara yine bunu kullanacağım.


Clindoxyl Jel: Yazdan beri sivilcelerimin üzerindeki etkisi oldukça başarılıydı. Dermatologum önermişti. Buzdolabında saklanırsa 4 ay kadar kullanım ömrü var.

İpelina Makyaj Temizleme Pedi: Yüzümü germeden temizlemesi sevdiğim özelliğiydi. Severek kullanıp, bitirdim.

Sebamed Göz Kremi: Severek kullandığım bir göz kremiydi. Elimdekiler bittikten sonra gündüz makyaj altına kullanım için tekrar alabilirim, hızlı emilen yapısından dolayı.

4 yorum:

  1. ne güzel bitenler varmış gelsin yeniler :)!

    YanıtlaSil
  2. Nashi Argan şampuan benim eşimin favorisi! Nedense ondan vaz geçemiyor :))) Gelsin yeniler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel şampuan fakat benim saçlar hep yağlanma eğilimli :) Evet geldiler bile^^

      Sil