4 Mart 2016 Cuma

Alışveriş (Esse #1)

Sanırım tüm çeyiz Esse mağazasından olacağa benziyor :) Esse son haftalarda epey güzel indirimler yapıyor. Kasada %50 indirim olayı yine cüzdanımı yaktı diyebilirim^^

Uzun pembe kapaklı kavanozlar 12.25 TL' ye düşüyordu, geçen hafta aldığım minnak pembişlerle uyumlu olur diye aldım. Tabi bu iki tane yetmez artık bulduğum Esse' de seriyi tamamlayacağım :)

Pembe şekerlik A101' de 3TL' ymiş, sevgili arkadaşım Emel' in hediyeleri olan mutfak masasına koymayı planladığım tuzluk biberlik ile çok uyumlu olucak.

Tepsi ise çok komik bir fiyata geldi 3 TL :) Bundan iki boy satın aldım, tabi bir çift de anneme^^


Eldiven ve tutaç 3.50 TL her biri. Kek fanusu da çok uyumlu oldu yanında mutfak gereçlerimin :)  Bu seriye ait ne varsa almak istiyorum^^ Onun da fiyatı 12.75 TL'ye geldi. Eldiven ve tutaçın önlüğü de varmış, şimdi onun gelmesini takip ediyorum.


Kafes şeklinde mumluk, yatak odasına veya koridora asmak için düşünerek aldım, onun da fiyatı 10 TL' ydi. 

Contesse serisine ait bisikletli yastık da 17.50 TL' ye geldi, oturma odasına açık grimsi renk koltuk düşünüyoruz aralarında sevimli durur diye düşündüm :)


İki adet kavanoz aldım, bunlar da çok sevdiğim ayva ve çilek reçelleri için^^ Kavanozlara iki tane minik şapka dikip süslemeyi planlıyorum :) Her biri 2.5 TL' ye geldi. 

Bu haftalık çeyiz yazım da bu kadar olsun, haftaya daha önceden aldıklarımı da yazacağım :)




14 yorum:

  1. Senin bu yazıların çok tehlikeli :))) İnsanın koşa koşa gidip ev alışverişi yapası geliyor... Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım sorma, maaşı çeyize yatırıyorum artık, kozmetik alışverişlerimi solladı bunlar:) Çok ama çok teşekkür ederim^^

      Sil
  2. Hepsi çok güzel seçimler,güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan hepsi de çok şekerler..

    YanıtlaSil
  4. Bu kavanozlar zaman zaman Migrosta da indirime giriyor. Özellikle reçel koyuyorum ben ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ben de içinde reçel düşünerek aldım :)

      Sil
  5. hepsi çok çok güzel Güzel günlerde kullan..:)

    YanıtlaSil
  6. Bende Pazar günü aldım tencere yüzde 50 indirim vardı hatta çorba tenceresini almadığım için annem bile kızdı :/ Tabi ben çeyize koyuyorum eve geldğim de kapağı çatlamıştı hemen değitirdiler. Kavanozlarınızı çok beğendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de güle güle kullanın aldıklarınızı :) İnsan kendini kaybediyor indirimlerde^^

      Sil
  7. en güzel heyecanlar :) güle güle kullanırsın hepsini umarım :*

    YanıtlaSil