29 Mart 2016 Salı

Limonian Marine Fill Mist

Bloguma bugün Limonian Marine Fill Mist konuk oluyor. Uzunca süredir merak ettiğim, makyaj öncesi ve sonrası kullanımını okuduğum bu mistleri epey merak ediyordum. Merak ettiğim kadar da varmış. Hadi gelin ürünün özelliklerini birlikte inceleyelim.


Cildin anında nemlendirmeyi, cilt bakım ürünlerinin etkisini arttırmayı ve makyajı tazelemeyi vaat ediyor  Limonian Marine Fill Mist. Kullanımı; 20-25 cm uzaktan yüze sıktıktan sonra hafifçe yüzünüze nazik hareketlerle vurarak emilmesini sağlayın.



Gelelim benim nasıl kullandığıma ve etkilerine:

- Makyaja hazırlık: Cildime nemlendiricimi uyguladıktan sonra, 3-4 fıs sıkıyorum cildimi ten makyajına hazırlıyorum. Uygulayacağım BB krem/fondötenin cilde daha iyi oturmasını sağlıyor. Özellikle kışın kuruyan yanaklarımda kadifemsi bitişi olan ten ürünlerinin kolay yayılımını sağlıyor, cildim ışıl ışıl duruyor. 

- Makyaj süngeri ile kullanımı: Makyaj süngerimi bu mist ile ıslatıp ten ürününü öyle uyguluyorum. Ürün cilt ile daha iyi bütünleşiyor ve daha doğal bir görüntü elde ediyorum.

- Makyaj sonrası kullanım: Makyajım bittikten sonra, eğer pudra ile sabitleme de yaptıysam, cildimde oluşan pudramsı görüntüyü kaybetmek için yine 20 cm uzaktan bir kaç fıs ile uygulama yapıyorum. Sonuç gerçekten başarılı. Makyajımın kalıcılığını da biraz arttırdığını düşünüyorum.

Kokusu da ferah, nedense yaz günlerini çağrıştırıyor bana^^ Cildime ekstra bir nem verdiğini söyleyemeceğim ama herhangi bir sivilce sorunu da yaşamadım, sivilceye meğilli olan cildimde. Kısacası severek kullandığım bir ürün oldu. Sizler de bu ürünü denemek isterseniz, yandaki link üzerinden (https://www.limonian.com/) 33 TL' ye sahip olabilirsiniz.

8 yorum:

  1. ben böyle ürünleri çok severim alternatif olması güzel bakacağım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Termal suların papucunu dama attırdı şimdilik :)

      Sil
  2. Merak ettiğim bir ürün teşekkür ederim bilgilendirdiğin için ♥

    YanıtlaSil
  3. bayılıyorum her türlü miste :) Limonian da aklımda olsun! Ben bir de, serumdan sonra, nemlendiriciden önce fıslatıyorum ki nemlendiricinin etkisi katlansın! Teşekkürler şekercim, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle de deneyeyim madem^^ Çok teşekkür ederim ablacım:)

      Sil
  4. bunu çok ciddi merak ediyorum. çünkü termal sumu kullansam yoksa böyle bir ürünmü ikilemdeyim.
    şimdi yazını okuyunca iyice aklıma düştü:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu kullandığımdan beri termal sular kenarda kaldı :) Tavsiye ederim güzel cidden :)

      Sil