9 Mart 2016 Çarşamba

Şubat 2016 Favoriler

Herkese yeniden merhaba! Geçtiğimiz ay severek kullandığım, hatta elimden düşürmediğim ürünleri sizinle paylaşmak istedim. Bakalım neler kullanmışım, memnun kalmış mıyım^^

Şubat ayı boyunca banyoda en sık kullandığım ürünlerle başlıyorum hemen yazıma. John Frieda  Go Blonder Lightening Şampuan; boyasız, açık kumral, ara ara açık renk ışıltıları olan saçlarımdaki ışıltıyı arttırdı. Diplerden çıkan bir tık daha koyu renkte olan saçlarımın bir ton kadar rengini açtı diyebilirim. Saçımın yağlanma süresinde hiç bir değişiklik olmazken, verdiği temizlik hissini de sevdim. Şimdilerde bitirmek üzereyim, indirimde yedekledim de. Fakat bundan sonra Prozinc Kinoa özlü şampuanı deneyeceğim :) 

Avon saç maskesi, bu hafta ayrıntılı yazacağım için özet geçeceğim. Haftada bir ıslak saç uçlarıma uygulayıp 5 dakika bekletiyorum. Verdiği parlaklık ve tarama kolaylığını sevdim. Bu serinin kokusu da çok ferah, hiç bıkmadığım nadir kokulardan^^

Dove Besleyici Vücut Sütü, sevgili Elif' in çekilişinden kazanmıştım. Açıkçası Dove' un daha önce el kremlerini severek kullanıyordum fakat bu tür ürününden haberim bile yoktu, iyi ki de çekilişi kazanıp bu ürünle tanışmışım. Banyo sonrası hafif nemli cildimde özellikle diz kapakları ve dirseklerde verdiği neme bayıldım. Sanırım Neutrogena' ya ihanet ediyorum Dove ile :) İkisini de birbirinden ayrt edemiyorum diyip, iki kremin de gönlünü alayım madem^^

Duru Lotus Çiçeği özlü duş jeli, sevgili guzellikkazanı, Arzu abla' nın geçen yıl ki videolarından birinde görmüştüm, kızım duştan çıktığında tüm banyo hala bu duş jeli gibi kokuyor demişti. Dediği kadar varmış :) Banyodan çıkıyorum koridor bile kokuyor :) Çiçeksi kokuları seviyorsanız bir bakın derim, ferah da bir koku. 


Flormar kamuflaj paleti, sevgili Görkem' in alıp memnun kaldığını görünce ben de denemek istedim. Fakat maaşım yatınca gidip bakayım derken, sevgili Esra Hanım bana hediye etti. Hafif kahve halkalara sahip göz çevremde kapatıcının altına kullandığım somon rengi epey işe yarıyor. Yine ayrıntılı yazısı gelecek.

The Balm Put A Lid On It sadece bu ay değil yılın her günü elimden düşmeyen bir ürün^^ Göz kalemi, far ne varsa gözünüze resmen mühürlüyor, gün boyu sabit kalıyor. Yeni keşfettiğim Clinique göz kalemi de bu ay elimden hiç düşmedi. Note Copper rengi göz kalemi de yine bayılarak kullandığım bir kalem oldu.

Elimdeki maskaralar bitmeden yeni bir maskaya almayacağım için, hepsini sıraya koydum, iki tane açıkta The Falsies Black Drama vardı. Birini çekiliş ile hediye ettim. Diğeri de bitmek üzere. Elimdekiler bitince tekrar alırım dediğim maskaralardan biri oluyor Maybelline.

Essence Make Me Brow, elimden yine hiç düşmeyen bir ürün. Kaşlarım çok seyrek olmadığı için günlük kullanımda kaşlarımı hafif renklendirerek sabitlemede başarılı bir ürün. Severek kullanıyorum. Estee Lauder Double Wear Kapatıcı, ne bereketli bir ürünsün sen, bitmiyor :) Fırçası kopunca eski Loreal True Match' in fırçası ile yola devam ediyorum, bitirmek için şu sıralar başka kapatıcı kullanmıyorum. 

Geçtiğimiz ay hiç ten makyajı yapmadım, bir iki sivilce vardı onların üstüne kapatıcı geçip T bölgeme hafif bir Rimmel London pudra uygulayıp geçtim. Allıkta ise bu ay da The Balm Hot Mama' dan vazgeçemedim. Hem aydınlık hem de sağlıklı bir görüntü verdiğini düşünüyorum.

Siz geçtiğimiz ay en sık neleri kullandınız? 



2 yorum:

  1. Şekercim bailığa bakılırsa hala 2015'tesin, yılımıza gel artık :)

    Benim Şubat ayında en çok kullandığım ürün MAC Peaches allığım oldu :) Allığı resmen yeniden keşfettim diyebilirim, kıymetlim o benim! Seviyorum favoriler yazılarını okumayı, sevilen ürünleri bir arada görmek güzel. Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ablacım, elim çarpmış yazarken 5' e :) Geldim geldim^^ Mac Peaches bir şeftali rengi allık sever olarak aklımda elimdeki bir allığı bitirdikten sonra alacağım ilk allık o:) Ben de çok öpüyorum:*

      Sil