16 Mart 2016 Çarşamba

kozmium.com || Online Alışveriş 6

Bir önceki Online Alışveriş yazımda bahsetmiş olduğum www.kozmium.com' u daha ayrıntılı inceleme fırsatı bulur bulmaz hemen yazmaya koyuldum. Beni uzunca süredir takip edenler biliyor, bahar aylarında güneş tam anlamıyla yüzünü göstermeye başlar başlamaz cilt bakım rutinime bir güneş kremi ekleniyor. Hal böyle olunca yılın yaklaşık 6 ayı dermokozmetik bir güneş kremi kullanıyorum, tabi benimle birlikte annem ve kardeşim de nasibini alıyor bu durumdan^^ Dolayısı ile bu alana epey bütçe ayırmak zorunda kalıyoruz, nerede daha ucuz ve güvenilir ise oradan almayı tercih ediyoruz. 

Kozmium' da bir çok dermokozmetik markaya ait güneş kremleri bulunuyor. Bu markalardan bazıları Avene, La Roche Posay ve Bioderma

Geçtiğimiz yıllarda sürekli kullandığım markaların başında La Roche Posay geliyor bu konuda. La Roche Posay Dry Touch Gel Cream Spf 50' den kaç tane bitirdim sayısını bilmiyorum. T bölgesi yağlı ve sivilceye meğilli cildimde herhangi bir sivilcelenme ve irritasyona sebep olmadan güneşten koruyor. Kozmium' da yaz sezonu erken başlamışa benziyor, severek kullandığım La Roche Posay Güneş Kremi epey indirimli, incelemek için buraya tıklamanız yeterli.

Yıllardır severek kullandığım markadan sonra bu yıl bir değişiklik mi yapsam diyorum. Bioderma ve Avene' in diğer ürünlerinin müptelası olarak güneş kremlerini de merak etmiyor değilim^^ İki markaya ait incelediğim kremler ise aşağıda. Bunlardan birini diğer siparişime eklemeyi düşünüyorum.






6 yorum:

  1. bu sene avene'e devam edeceğim ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu yıl sanırım Avene' i alacağım daha baskın geldi bu marka:)

      Sil
  2. Güneş kremi önemli gerçekten ben de biraz bakınsam ve bir tane edinsem iyi olacak :)

    YanıtlaSil
  3. ben bu sene Avene'i tercih ettim, Kozmium.com'da çok güzel fırsatlar var gerçekten :) ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Avene' i tercih ettim :)Geldi bile siparişlerim :)

      Sil