26 Mart 2016 Cumartesi

Bobbi Brown Mini Lip & Eye Palet

Herkese yeniden merhaba! Bugün bloguma uzunca süredir yazmak istediğim bir makyaj paleti konuk oluyor; Bobbi Brown Mini Lip & Eye Palet  



İsminden de anlaşıldığı gibi palet hem göz hem de dudak ürünleri içeriyor. En sevdiğim yanı ise seyahatlerde çantaya atıp çıkmalık renkler içermesi oldu. Hadi gelin ayrıntıları birlikte inceleyelim.



Paletin sol kısmında iki farklı renkte krem ruj bulunuyor. Renkler günlük kullanım için ideal. Üstteki renk Brown olarak geçiyor, alttaki ise Natural Pink. Tabi ki de severek kullandığım renk Natural Pink^^  Yapıları ne çok kremsi ne de mat. Orta kıvamda 2-3 saati kurtaran cinsten. Ortada Bare Sparkle adında bir lip gloss bulunuyor, hiç kullanmadım; kullanmayı da düşünmüyorum :) 



Paletin sol kısmında ise üç farklı renkte epey de kullanışlı pigmentasyonlarına hayran bırakan göz farları bulunuyor. En üstteki Ivory rengi far bazı ile birlikte göz kapağına güzel bir baz rengi oluyor. Ama far bazı olmadan renk fazla tutunmuyor göz kapağına. Yine de ilk katta verdiği renk diğer bir çok markaya göre bence gayet başarılı. İkinci Cement rengi ise geçiş rengi olarak kullanılabilir, yine far bazı ile en başarılı kullanımı sağladığım bir renk. Tam anlamıyla soğuk bir kahve diyebilirim. En alttaki Black Chocolate ise benim paletteki favorim. Göz üstüne ve göz altına kesik uçlu bir eyeliner fırçası ile sür çık. Yok böyle bir kurtarıcılık. Pigmentasyon maksimum seviyede. Fırçaya aldığınız renk aynen gözünüzde. Tüm gün hiç bir şekilde silinmiyor. 


Paletin satış fiyatı hakkında en ufak bir bilgim yok :) Sanırım Bobbi Brown online satış sırasında belli miktardaki alışverişlerde bu paleti çoğu zaman hediye ediyor. 

4 yorum:

  1. Ürünlerin kalitesi nasıl bilmiyorum ama ambalaj tasarımı harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalitesi ile doğru orantılı diyebilirim, sevgiler :)

      Sil
  2. Çok cici ve kullanışlı bir paletmiş gerçekten! Farların renkleri de tam günlük makyaja uygun, ve gerçekten Black Chocolate rengine bayıldım! Güle güle kullan şeker!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacım, ben de çok sevdim^^ Black Chocolate gerçekten favorim:) Çok teşekkür ederim :)

      Sil