10 Mart 2016 Perşembe

Alışveriş (Esse #2)

Yine bir Esse alışverişi ve  yine ben:) Lafı çok fazla uzatmadan hemen aldıklarıma geçiyorum^^
Beyaz çerçeveyi, beyaz olacak yatak odamız için aldım, birleşik şekilde olduğu için hoşuma gitti bu tarz bir çerçeve. Fiyatı da çok komikti 4.5 TL.

Constesse serisine ait kaydırmaz tepsi 9.5 TL' ydi. Başka tepsi almazsam iyi olucak epey renkli tepsilerim oldu:) Şimdi bu seriden minik baharatlıkları almayı düşünüyorum. Yine tepsideki kelebek ve çiçeklerden oluşan sade bir baharalık serisi. 


Çay bardağı kutularını üst üste koymak yerine tepside size sunum yapmış oldum, içinde çayım eksik tabi^^ Şaka bir yana bu çay bardakları tabakları ile beraber 6' lı 9.75 TL' ye gelince üç set aldım. Daha önce de misafir için çay tabağı da almıştım çok komik fiyatlara, onları da misafir gelince kullanırım oh mis:) Beyaz şekerlik de 5 TL' ye düşmüştü, aynı seriye ait iki üç parça daha aldım onlar da diğer yazıya kalsın^^


Döküm sahan kırmızı ve minnak olması ile gönlümü fethetti. Kahvaltılarda çok sevimli duracağa benziyor, dökümde pişen yumurtanın da tadı ayrı tabi^^ Fiyatı 34.50 TL' ydi. Let's Stay Home yazılı keyif tepsisi de fotoğrafta belli olmasa da alt kısmı yumuşak yastık gibi :) Ne zamandır bakıyordum, indirimde 24.50 TL' ye görünce kapıverdim:)




Termisil bardaklar da yine uzun zamandır fiyatlarını takip ettiğim ürünlerdi. 6' lı olarak 17.50 TL' ye almış oldum. İki çeşidini de aldım, biri çay diğeri de sütlü kahve çeşitlerinde kullanmak için dedim. En sağdaki beyaz kupadan iki adet aldım. Üzerinde minik beyaz nakışlar var fakat fotoğrafta pek belli olmamış. Sanırım toplamda dört adet kupa oldu. Yeterli bir miktar değil mi^^

Bu arada tencere setimi de aldım inanılmaz mutluyum^^ Onları nasıl fotoğraflayacağım hiç bilmiyorum fakat haftaya yazıları geliyor:)


4 yorum:

  1. Ay o çerçevenin tatlışlığı!!! Birlikte koyacak biiir sürü mutlu fotonuz olsun inşallah, çerçevelere sığmasın!!!

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan ♥ çerçevelere bayıldımmm ♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil