23 Mart 2016 Çarşamba

Miaorganical Göz Çevresi Bakım Kremi

Uzunca süredir göz çevremdeki morluklar için epey araştırma içerisindeydim. Bu sorunuma karşı bir kaç ürün denedim ve deneyimlemeye de devam ediyorum. Hele ki bir de göz altı kapatıcısı kullanmadan sokağa adım atamıyorsanız, durumumu çok iyi anlıyorsunuz demektir^^ Öncelikle elimdeki Lierac Göz Kremi bitmişti, epey de memnundum nemlendirmesinden. Sonrasında reklamları ile ses getiren CLC adlı göz kremine başladım fakat en fazla bir hafta dayanabildim (sabah/akşam). Yapısı epey yoğun geldiği için makyaj altına kullanamadığımdan bir hafta da sadece akşamları kullandım, sabah da Miaorganical Göz Kremi' ni. En sonunda düzenli olarak Miaorganical Göz Kremi' ni kullanmaya devam ettim (sabah/akşam olmak üzere). Benim düşüncelerim tam anlamıyla kullanmaya başladığım zamanla birlikte yaklaşık 1,5-2 aylık bir süreç hakkında olucak. Bu arada CLC adlı göz kremi ile ilgili düşüncelerim ve annemin kullanım sonucu elde ettiği sonuçlar da haftaya blogumda yerini alıyor olucak.

Miaorganical markası ürünlerinde ağırlıklı olarak argan yağı mucizesini kullanıyor. Ürünlerin dermatolojik testlerini Alman Dermatest laboratuvarlarında yaptıran doğal ve temiz içerik konusunda titizlikle çalışan bir firma. Elimdeki göz kremi bir tester fakat, 7 ml' lik ambalajı beni epey idare etti^^ Kremin kutusunu incelediğimde içerisinde bulunan hyalüronik aist ile bağ dokusunun güçlenmesinide ve cildin elastikiyetinin artmasında etkili olduğu söyleniyor. Argan ve Shea yağı ile desteklenerek göz çevresinin tüm ihtiyaçlarını sağlayabileceğini vaat ediyor.  Benim en ilgimi çeken vaadi ise içerisindeki pirinç özleri ile göz altı morluklarını engellemesi ve daha aydınlık bir görüntü vermesi oldu. 


Gelelim bendeki etkilerine; 

- İlk başlarda günde bir kere makyaj altına kullandığım için, tek bir amaca hizmet ediyordu. Yoğun yapılı kapatıcımın altında iyi bir nemlendirici olma göreviydi. Bu görevini başarılı ile yerine getiriyordu. Nemlendirirken benim yağlı göz çevremde herhangi bir yağ bezesine de sebep olmadı.

- Sabah makyaj yapmadan nemlendirici sür 15 dk bekle ritüelimi ortadan kaldıran krem diyebilirim. Çünkü nemlendiricinin emilmesini bekleyecek bu kadar uzun vaktim olmuyor işe giderken. Bu yüzden sürdükten 3-4 dk sonra hızlıca emilmesini çok sevdim.

- Koku konusunda epey takıntılı biri olarak neredeyse kokusuz diyebilirim, var olan koku da rahatsız eden bir koku değil^^


- Düzenli kullanımının meyvelerini de geçtiğimiz hafta farketmeye başladım yani 6-7 hafta olmuştu. Sabah uyandığımda göz çevrem daha aydınlık duruyordu. Morluk desem o kadar iş yoğunluğu  ve yetersiz uykuya rağmen gözle görülür derecede azaldı diyebilirim. 

- İçerik konusuna çok dikkat eden arkadaşlarım için; ürün GMO, Paraben, DEA, MEA, PEG, SLS, SLES, Petrokimyasal, Fenoksietanol, Silikon, Üre, Parfüm bileşenlerini içermiyor.

Kısacası beni epey şaşırtan bir ürün oldu. Miaorganical ürünlerini www.miaorganical.com ve www.lilakutu.com' dan online olarak sipariş edebilirsiniz. 

10 yorum:

  1. mia nın deneme ürünleri kutusuna bende yeni başlayabildim. genel olarak memnunum, temiz içerikli olması da cabası. göz kremi hakkında henüz kesin bir şey diyemesem de genel olarak beğendiğim bir marka oldu. sizi takipteyim, ben de beklerim. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de epey sevdim ve şaşırdım verdiği etkiye. Hemen bakacağım, sevgiler!

      Sil
  2. ben de bverdiği nemi ve yumuşaklığı sevdim ama morluk veya kırışıklığa etki ediyor diyemem o kadar uzun süre denemedim çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırışıklık konusunda hiç bir etkisi yok gerçekten ablacım, mimik çizgilerim olduğu gibi duruyor:) Ama verdiği aydınlık görüntü gönlümü fethetti diyebilirim^^

      Sil
  3. ben göz kremini çok beğendim. ama 2 kat fazla bende değerli yeri çünkü clc kremi tek başına ben kullanamadım. zaten benim gibi kuru hassas gözlere sahip olanlar kesinlikle tek başına kullanmasınlar. özellikle bunu belirttim yazımda.
    mia organical göz kremini alta baz olarak uyguluyorum harika nemlendiriyor. üzerine clc kremi sürdüğümde gerginlik ve kuruluk hisside olmuyor. bu sayede hem mia organical göz kreminden hemde clc göz kreminden faydalandım:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle deneyeyim madem:) Teşekkürler :)

      Sil
  4. Ben de bu göz kreminin verdiği nemi çok çok beğendim. Henüz sadece seyahatlarde kullandığım için morluk vs üzerindeki etkisini bilmiyorum; ama, nem olayı harika! Güle güle kullan şekercim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de verdiği aydınlık görüntüyü çok sevdim teşekkür ederim ablacım :)

      Sil
  5. Kesinlikle deneyeceğim ben de

    YanıtlaSil