30 Mart 2016 Çarşamba

Revlon Colorburst Matte Balm - Sultry

Bloguma bugün, son zamanların en çok konuşulan, önerilen ve sevilen bir dudak ürünü olan Revlon Colorburst Matte Balm - Sultry konuk oluyor. 

Revlon Colorburst Matte Balm - Sultry, alışılagelmiş ruj tasarımlarından farklı olarak tombik bir kalem şeklinde karşılıyor. Rujun rengi de ambalaj ile aynı görünüyor. Arkasındaki gri renkteki kısım dönerek açılan bir mekanizma, bu yüzden ekstra bir kalem traş kullanımı gerektirmiyor. Çantaya atıp taşıma açısından oldukça pratik buldum. 


Aylardır makyaj bloglarının öve öve bitiremediği bu rengi almamak için çok direnmiş biri olarak, aynı tonda 32459 adet rujum da olmasına rağmen son yapılan %50 indirimde dayanamayıp satın aldım^^ Fakat iyi ki de almışım, gerçekten hem tasarım hem de renk açısından övüldüğü kadar varmış diyorum!


Revlon Colorburst Matte Balm' ın ismindeki 'mat' kelimesi sizi korkutmasın, diğer mat rujlar gibi kullanım öncesi nemlendirme ve/veya peeling işlemi gerektirmiyor. Uygulama esnasında dudağınızdan kayıp gidiyor diyeyim, sürümün kolaylığını siz anlayın^^ Sürümü bu kadar yumuşak olan rujun bitişi de kadifemsi, tam mat bir görüntü elde edemiyorsunuz. Pigmentasyon açısından da çok başarılı, ilk sürümde istenilen rengi veriyor.


Revlon Colorburst Matte Balm - Sultry rengi ise tam benim rengim:) Mor, gül kurusu bir tık da kahvelik içeren bir pembe tonu, nasıl bir renkse artık^^  Kalıcılık konusunda ise diğer mat rujlarda elde ettiğiniz performansı beklemeyin derim. Zira bir şeyler yiyip içmeseniz bile 2-3 saat sonunda homojen bir şekilde silinmeye başlıyor. 

Koku takıntılı biri olarak aldığım her ruju sürmeden koklarım^^ Bu ruj alışılmış şekerli ruj kokularından farklı olarak mentol kokuyor :) Mentol denilince hemen akla kalınlaşan dudaklar geliyor olabilir, fakat böyle bir beklentiye girmeyin Revlon Colorburst Matte Balm' ın öyle bir etkisi yok ne yazık ki^^ 

Kısacası indirimleri takip ederseniz, bence pembe ve tonlarını seven herkesin çantasında bulunması gereken joker bir ruj diyorum. Revlon markasında ait ürünleri Watsons mağazalarından satın alabilirsiniz. 







8 yorum:

  1. Hahahaha "almamak için direnip teslim olmak" ne kadar tanıdık geldi :))) Güle güle kullanalım şekercim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet değil mi! Hem de çok tanıdık^^ Çok teşekkür ederim hep birlikte güzel günlerde kullanalım:)

      Sil
  2. çok baktım buna ama hiç benim rengim değil :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım aslında yakışır sana da ama saç renginden dolayı daha şeftalimsi tonlar sanırım senin renklerin^^

      Sil
  3. kendini tutangillerdenim bende değilse evde onyüzbin tane ruj oldu bazılarının varlığını unutuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sorma bakıyorum aaa bunu neden sürmüyorum diye kızıyorum sonra^^

      Sil
  4. Ben de dayanamayıp alanlardanım. Çok da memnunum :-) İnstagramda takipteyim :) ( Öykü)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan sen de Öykü' cüm, benim minik çekilişimi kazanan tatlı takipçim:)

      Sil