27 Şubat 2017 Pazartesi

LR Aleo Vera Hydratising Gel Cream

Karma, sivilceye meğilli cildimde pek çok markanın nemlendiricilerini kullandım. Blogumda pek çoğunun yazısı  da mevcut. Blogumun cilt bakım sekmesinden inceleyebilirsiniz^^ Cilt bakımında nemlendirici kullanımı gerçekten en önemli konu bence, en azından engellenmesi mümkün olmayan mimik çizgileri için 20' li yaşlardan itibaren nemlendirici kullanılması gerektiğini düşünüyorum en azından ben bu yaşıma kadar böyle yaptım  :) Gelelim bugün blogumun konuğu olan LR Aleo Vera Hydratising Gel Cream' e!




LR Aleo Vera Hydratising Gel Cream, çabuk emilim, maksimum nem ve tazelik hissi vaatleri ile karşımıza çıkıyor. Paraben içermiyor ve en önemlisi de benim için yağsız bir yapıda olması.


LR Aleo Vera Hydratising Gel Cream, içerisinde bol miktarda aloe vera bulunduruyor ve mis gibi nilüfer kokuyor.


Isminden de anlaşıldığı üzere krem jel yapıda, vaat ettiği gibi kolayca emiliyor ve cildimin resmen su içtiğini hissediyorum. Sadece nemlendirme  kalmıyor bir de harika bir şekilde ferahlatıyor. Pompalı bir şişede olması da hijyen bakımından gönlümü fethetti diyebilirim.

Kısacası yağlı, karma veya sivilceye meğilli bir cilde sahipseniz LR Aleo Vera Hydratising Gel Cream' e kesinlikle bakmanızı öneririm.

Sanırım şu an katalog fiyatı 63.50 TL.

6 yorum:

  1. LR markası son dönemde çok favori olmaya başladı bende bu markanın acil yardım spreyi diye bir ürünü var ondan çok memnunum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o spreyin yanındaki çok amaçlı kremden bende de var inanılmaz güzel ^^

      Sil
  2. jel yapıda olması yaz aylarında rahatça kullanılır demek bana göre güzelmiş bakacağım bu ürüne ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacım gerçekten çok güzel, gerçi son zamanlarda benim cildin kuruması arttığı
      için pek yeterli gelmemeye başladı ben bir damla Nuxe kuru yağ damlatıyorum ^^

      Sil
  3. Kozmetik makyaj bloglarında değişik ürünleri görmek iyi oluyor emeğinize sağlık siz takibe aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tipinize uygun ise denemenizi öneririm gerçekten çok güzel:)

      Sil