3 Mart 2016 Perşembe

Wet N Wild - In The Flesh

Bloguma bugün pembe, gül kurusu hafif de kahvemsi tonlarda ruj severlerin seveceği Wet N Wild In The Flesh rengi konuk oluyor. 


Wet N Wild markasına ait ilk rujum In The Flesh rengi, zaten bu renk de Türkiye' ye çok yakın bir zamanda geldi. Benim alma sebebim ise sevgili Görkem Karman' ın Mac Mehr' e muadil olarak göstermesi oldu. Mehr rengi bir çok makyaj blogunda yazıldı çizildi, fakat sürekli silinen tazelediğim bir ruja bu kadar para dökmek istemediğim için ben de muadilini denemek istedim^^ İyi ki de denemişim aldığım günden beri elimden düşürmez oldum :)


Wet N Wild - In The Flesh' in sürümü oldukça kolay; fakat anında sabitleniyor, bitişi mat. Eğer dudaklara öncesinde bir peeling işlemi uygulanmadıysa verdiği pütürlü görüntü rahatsız edici cinsten. Uygulama öncesi peeling ve dudak balmı aşamalarını atlarsam rujun sürümü işkence denebilir :) Gerekli aşamalar sonrası uygulama sonucu ise harika, kalıcılık ise bir şeyler yenilip içilmediyse 4-5 saat kadar. 


Wet N Wild - In The Flesh rengi tam anlamıyla içinde çok hafif kahvelik bulunduran pembe. Benim gibi siyah göz kalemli ve dumanlı füme makyajlardan vazgeçemeyenlerin elinden düşürmeyeceği bir renk diye düşünüyorum :) Sarışın, esmer, kumral bence her tene yakışan cinsten bir renk. 

Wet N Wild - In The Flesh Gratis mağazalarında indirimsiz 10.50 TL ' ye satılıyor.
 Sizin bu markaya ait favori rujunuz hangisi?






10 yorum:

  1. Bu renk de güzelmiş ama kahve pembe deyince bare it all en başarılısı bana göre. Faydalı bir yazı olmuş,emeginize saglık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bare It All' u denemedim, merak ettim ben de^^ Teşekkürler:)

      Sil
  2. bu mu mehr'e muadil bana çok pembe geldi sanki mehr bana hiç yakışmıyor zaten ama bu farklı durabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videosunda yan yana renklerfarklı duruyor fakat dudakta duruşları aynıydı ablacım. Muadil değilse de ben çok sevdim bu rengi :)

      Sil
  3. Wet'n Wild'ın yeni serisi aslında çok kremsi geldi bana ama demek ki renkten renge fark var :) Çok ciciymiş bu rujun da rengi, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sürüm kremsi ama sabitlenme sonrası dudak çizgilerim hop ortada, biraz bakımdan sonra uygulamayı daha çok sevdim o yüzden^^ Teşekkür ederim ablacım:)

      Sil
  4. Ambalajları çok kötü olduğu için alasım gelmiyor artık Wet'n Wild ruj :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın, her açışta kapağa bulaşıyor:( Ben rengi için aldım ama^^

      Sil
  5. İyi günlerde kullan Canım ^.^

    YanıtlaSil