2 Mart 2016 Çarşamba

kozmium.com || Online Alışveriş 5

Beni uzunca süredir takip edenler bilir, dermokozmetik markalardan ürün alacaksam internet üzerinden yapıyorum bu tür alışverişlerimi. Hal böyle olunca alacağım ürün hangi sitede daha uygun fiyata ise oradan satın almaya çalışıyorum. Tabi alışveriş yaptığım sitenin güvenilirliği de en önemli unsurlardan bir tanesi bu bu konuda; çünkü doktorumun tavsiyesi üzerine dönemsel olarak vitamin kompleksi takviyeleri de satın alıyorum.

 Araştırma yaparken karşıma çıkan sitelerden biri de kozmium.com oldu.
Sitede dikkatimi çeken ilk özellik bir çok markayı bir arada bulunduruyor olması oldu. Bu markalardan bazıları; Avene, La Roche Posay, Nuxe/Paris, CosmedBioderma. Sitenin en önemli özelliği de benim bayılarak kullandığım markalarda çok güzel indirimler yapıyor olması^^ 

kozmium.com' da tüm Türkiye' nin her yerine gönderim 3.90 TL , ayrıca 100 TL ve üzeri alışverişlerde kargo bedava olması sevdiğim bir diğer özellik oldu.



Kısacası kozmium.com, severek alışveriş yapacağım güvenilir bir online dermokozmetik sitesi olarak listeme eklendi bile :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder