12 Mart 2016 Cumartesi

Nyc Union Square Far Paleti

Son haftalarda elimden düşürmediğim, kurtarıcı bir palet olduğunu düşündüğüm Nyc Union Square Far Paleti bugün bloguma konuk oluyor.

Markaya ait kullandığım ilk ve tek ürün bu palet. Neden daha önce tanışmamışım diye de kızdım kendime. Beni tanıştıran Elif' e de ayrıca teşekkür ederim^^


Palet dört adet toprak tonlarında renk içeriyor. En alttaki krem içlerinde en az renk veren ve en çok tozutan renk. Far bazı da kullansam durum bu, pek bir değişim olmuyor ve renk vermiyor. 

Alttan ikinci açık kahve/turuncu ise tam gözün katlanma bölgesine uygulamalık bir renk. Tüm makyajlara uygun bir geçiş rengi. Far bazı ile rengini tam anlamıyla veriyor. Hafif tozutsa da verdiği renk bu durumu göz ardı etmemde etkili^^ 


Üçüncü renk ise sütlü kahve/kahve karışımı bir renk, gözün katlanma bölgesine ve tüm göz kapağıma bayılarak kullanıyorum. Bu renk de tozutuyor fakat en açık renk kadar değil. Renk tam anlamıyla göründüğü gibi. 

Kahvemsi/koyu gri renkteki far ise gözün dış köşesine yan v şeklinde uygulandığında çok güzel bir etki bırakıyor. Sadece bu rengi gözün dış köşelerine uygula, bolca rimel sür çık. Harika bir kombinasyoın oldu. Tozutma da çok az bu renkte. Far bazı ile uygulandığında yine palette gördüğüm rengi göze de veriyor.

Pigmentasyon, kalıcılık bakımından gerçekten şaşırdığım bir palet oldu. Uygun fiyatlı toprak tonlarında palet arayışında olanlar lütfen bu palete gidin, bakın ve alın diyorum^^



9 yorum:

  1. Merhaba, blogunuza bayıldım, ayrıca bu far paletini de ne zamandır almak istiyordum, yorumlarınızı beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, çok sevindim güzel düşüncelerine :)

      Sil
  2. Palet çok güzelmiş özellikle en üstteki rengi çok sevdim :)) Far bazı kullanınca renkler gerçekten daha iyi ortaya çıkıyor :) Mutlu günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de itiraf etmem gerekirse en çok o rengi kullanıyorum. Nasıl kurtarıcı bir renktir o^^ Sevgiler:)

      Sil
  3. Bende bu dörtlülerin pembeli olanından vardı ancak pigmentasyonundan hiç memnun kalmadım :( Asıl başka bir rengi var, Chanel'in bir paletine dupe gösteriliyor; ama Türkiye'de yok. Yurtdışında gördüğümdeyse bir önceki o pembeli paletteki hayal kırıklığımdan dolayı almadım; ama galiba pişmanım :))) Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak ettim şimdi o dupe olan paleti^^ Çok teşekkür ederim ablacım:*

      Sil
    2. Best of Broadway olan palet, ama burada hiç bulamadım...

      Sil