5 Mart 2016 Cumartesi

Farmasi El Kremi - Herbal Recovery Hand Cream

Herkese yeniden merhaba! Farkettim ki uzunca süredir Farmasi ürünlerine ait bir yazı yazmamışım. Severek kullandığım bir marka olduğu için de bana küsmesin diye hemen elimin altında bulunan Farmasi El Kremi' ni yazmaya karar verdim^^


Bitkisel koruyucu el kremi; içeriğindeki B1,  B2 vitaminleri ve özel bitkisel kompleks sayesinde yoğun çalışan elleri koruma altına almayı vaat ediyor. Hadi gelin bendeki etkilerine birlikte bakalım!

Kremin çok ferah bir kokusu var söylemeden geçemeyeceğim, çünkü bitkisel denilince hemen aklıma dayanılmaz kimyasal kokular geliyor. Hafif yapılı bir el kremi, sürdükten kısa bir süre sonra emiliyor. Böylelikle yapmam gereken işe çabucak koyulabiliyorum. Çoğu el kremi sürümden 15-20 dakika sonra ancak emiliyor, elde yapış yapış his bırakıyor. Fakat Farmasi El Kremi' nde böyle bir sıkıntı ile de karşılaşmadım. 


Hızlı emilirken, aynı zamanda çok da güzel nemlendiriyor. Kısacası severek kullandığım bir el kremi oldu. 

Farmasi ürünleri hakkında detaylı bilgi ve satın almak için sevgili Fulya ile iletişime geçebilirsiniz. 

Onun da Instagram linki burada: farmasikozmetik_turkiye

2 yorum:

  1. Farmasi'nin el kremleri çok güzel gerçekten, ben de severek kullanıyorum. Faydalı bir yazı olmuş,teşekkürler :)

    YanıtlaSil