31 Mart 2016 Perşembe

Alışveriş (Madamcoco, English Home, Esse)

Herkese yeniden merhaba! Bugün yine bir çeyiz alışverişi yazısı ile sizlerleyim^^ Mutfak eksiklerimin tamamlanmasına çok az kalmışken, bir yandan yatak odası banyo işlerine de girişmeye başladım. Hadi gelin birlikte bakalım neler almışım!


Madamcoco Ranforce Nevresim Takımı, çift kişilik olan bu takım indirimde 50 TL civarına gelince annem hemen alıvermiş. Renkler de tam uyumak için ideal diyorum. 


Yine Madamcoco' dan annemin de fiyatını hatırlamadığı lila rengi iki adet hurç eklendi çeyizime. Taşıma sırasında kolaylık olurmuş yeni evime, hem de böyle hurçlayıp kaldıracakmışım^^


Madamcoco' dan bir adet tek kişilik pamuklu bir battaniyeyi de ben işte iken almış annem^^ Biliyor çünkü kızıcam yanımda almıyor :) Fiyatı da 25 civarıymış. Bir tane de Esse' den ben almıştım battaniye artık tek kişilik battaniyeye gerek yok değil mi? Battaniyenin yanındaki yüz havluları da English Home' dan çok uygun bir fiyata almış anneciğim, ama hatırlamıyor fiyatları. Yumuşacıklar bu arada^^


4' lü kapaklı kavanoz seti Esse' de 2.80 TL'ydi. Ben de sütlaç yaptığımda dolap kokusu sinmesin diye bunlara koyarım dedim çok cici değiller mi ama^^ Epeyce aldım bu setten anneme, kardeşime ve komşulara da:) Yanındaki minik el havluları da Madamcoco' dan 1.80 TL' ymiş sanırım. Annem English Home ve Madamcoco fiyatlarına öyle hakim ki her indirim mesajında gider bir yoklar:) 


Üzerinde domates deseni olan cam kesme panosu da Esse' den 10 TL' ye aldım. Kesme tahtası olarak genelde bambu tercih edeceğim fakat, et doğramak için cam olanı kullanacağım. Bambudan et kokusunu arındırması zor olur diye düşünüyorum.



Esse' nin yine Constesse serisine ait olan 3' lü çay kahve şeker kavanozları da %50 indirimle 29.95 TL' ye gelince hemen ekledim sepetime. Bir de bu serinin ocak yanında duracak kaşıklığı var ondan alacağım. Minik baharatlık setine karar veremedim, bu çay kahve şeker kavanozlarına uyumlu olsun istiyorum, hem de sevimli çiçekli bahar gibi tasarım da istiyorum. Var mı önerisi olan?


Sanırım bu alışverişin yıldızı hem de epey uygun fiyata gelen çatal bıçak seti oldu. 89 parça 12 kişilik çatal bıçak setini 239 TL' ye almış oldum. İçerisinde kevgir, büyük sunum kaşığı, çatalı ve kepçesi de var. Hatta çay kaşıkları da var daha ne olsun^^ Bir de günlük altı kişilik bir set de alsam mı kararsız kaldım.


Son olarak da Esse' den Luster serisinden 12 adet çay tabağı aldım 14 TL'ye. Misafir için bu tabaklar daha sık duruyor. Anneme de aldığım için denedim gördüm^^ Beğeneni çok :) Şekerlik de 8 TL' ydi uyumlu olsunlar diye aldım.


Genel olarak son zamanlarda yaptığım alışveriş bu şekildeydi. Çok gereksiz bir şey yok gibi görünüyor aslında listede. Siz ne düşünüyorsunuz?


8 yorum:

  1. Nevresim takımına bayıldım özellikle! Battaniye de candır ya, dursun işte evde :) Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama çok olmasın ablacım, sonra nereye koyacağım hep yayıntı :) Çok teşekkür ederim^^

      Sil
  2. nevresim takımını çok sevdim 50 tl de uygunmuş bakayım ben de başka renkleri vardır belki hem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bak İrem ablacım, bir de pamuk saten aldım onu da çok sevdim^^

      Sil
  3. Gülw güle kullan canım benim hepsine bayıldım! Çeyiz alışverişi yapmak kadar zevkli bişey yok😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seda'cım çok teşekkür ederim^^ Darısı senin başına bu tatlı telaşların:)

      Sil
  4. Gereksiz yoktur tabii Pelincim ama çeyiz alışverişinde en büyük sorun insan her gördüğünü almak istiyor. Hele ki bu indirimler varken. Ondan sonra 4 tane çift kişilik battaniye olmuş bir bakıyorsun, koyacak yer yok. Çıldır sonra.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok haklısın:) O yüzden anneme battaniye ve nevresim alımını yasakladım^^ Ben de limit koydum kendime o miktarı aşmamak için de gerkelileri önce almak zorunda kalıyorum :)

      Sil