18 Mart 2016 Cuma

Alışveriş (Esse #3)

Haftada bir çeyiz alışverişlerimi paylaşmaya devam ediyorum. Yine bir Esse alışverişi ile karşınızdayım^^ 

Bonna Sufle kaplarından toplamda 6 adet aldım, hem tek kişilik kek yapımı için hem de fırında sütlaç yapmak amacıyla satın aldım. İkili paketlerde satılan bu kaplar 3.5 TL' ye geldi. Esse' de satılan Constesse serisinin bağımlısı olduğuma diğer alışveriş yazılarımdan aşinasınız, mutfak için el kurulama havlusu (ben tencereleri yıkadığımda üstünde kurutmayı planlıyorum ya da dekor amaçlı kullanacağım^^) indirimle 3 TL' ye geldi. Jus markasına ait açacak da 3 TL' ye geldi mor mor çok sevimli değil mi ama :)


Sanırım kupa hastalığımdan kurtulamayacağım, bu çiçekli kupalara kim hayır diyebilir ki ama^^ Tanesi 2 TL olunca iki adet aldım. French Press de bitki çayı için çok tatlı geldi gözüme:) Fiyatı da 12.25 TL' ydi. Constesse serisine ait çatal bıçaklar ise tanesi 2 TL' ydi. Kahvaltı, tatlı ve meyve sunumlarında güzel olacağını düşündüm. Hem de krem rengi her türlü sunuma uyacak bir renk. Altışar tane aldım her birinden. Fakat bulaşık makinasında yıkanması önerilmiyormuş, olsun ben de özel günlerde kullanırım :) 


Kırmızı minik ve abla boyu süzgeçleri de bayılarak aldım :) Büyük olan 8-9 TL, küçük ise 3-4 TL gibi bir fiyata sahipti. Minik olan tam pirinç suyu süzmelik. 


Bu aldıklarımdan başka o kadar çok şey birikti ki, neyse fazla uzatmadan bir sonraki alışveriş yazımda haftaya görüşmek üzere ^-^ 

10 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım hepsi çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  2. Yaaa ama ben bayılıyorum ki senin bu çeyiz yazılarını okumaya, içim açılıyor her seferinde! Güle güle kullan hepsini!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan ben de büyük bir zevkle yazıyorum :) Çok teşekkür ediyorum ablacım:*

      Sil
  3. çok tatlı şeyler almışsın ama kırmızı süzgeçlere bayıldım hele güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem ablacım çok teşekkür ediyorum, apartmanda süzgeçlerim olay oldu cidden herkes çok beğendi :)

      Sil
  4. Güle güle kullanın çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. Tam da süzgecimi kırmışken alınası geldi

    YanıtlaSil