25 Mart 2016 Cuma

Alışveriş (Esse, Madamcoco, Karaca)

Çeyiz alışverişi yazacağım günü iple çekiyorum desem yalan olmaz^^ Yine cici bici şeyler aldım. Hadi gelin birlikte bakalım:)

Esse' den uzun zamandır istediğim Zwilling markasına ait çelik tencere seti tüm zamanların en büyük indirimine girince, hemen alıverdim. Markaya ait kısa bir araştırma yaparsanız aldığım setin evladiyelik olduğunu anlayacaksınız^^ Nedense ben yeni çıkan Granit, Seramik ve türevleri materyallerle değil de alışılmış çelik tencere tadını daha çok seviyorum. Dolmayı, zeytinyağlı yemeği çelik tencerede pişince daha lezzetli olduğunu düşünüyorum. Velhasıl kelam kendimi bu çelik tencere seti için epey ikna etmiştim beynimde:) Setin içinde dört tencere bir sütlük/sosluk bulunuyor. Evde yoğurt da yaptığım için sette bulunan 5 lt' lik tencere de epey iş göreceğe benziyor. Setin tek eksiği pilav tenceresi onu da yine lezzet açısından başarılı bulduğum seramik olan seriden satın aldım. Bu arada Zwilling Quadro Tencere Seti' ni 475 TL' ye satın aldım. 

Pilav tenceresi alayım derken yanında tavası da olan bir set dikatimi çekti. 26 cm boyunda bir tava bir tencere de 69,50 TL' ye geldi. Seramik yerine neden Granit almadın diyebilirsiniz. Granit' i evde kullanıyoruz memnunuz da çok. Annem de hatta söyledi bulaşık makinasında yıkayamazsın seramiği diye ama dinlemedim. Zaten makinada yıkanan tencerenin haşatı çıkıyor bence:) Kısacası ben bu seramik tencere setini çok sevdim^^


Karaca' nın bu kapaklı saklama kaplarını annem epey uzun zaman önce almış, ben daha yeni görüyorum:) Bankoda ya da mutfak masasında nar ekşisi, zeytinyağı ve sirkelik olarak kullanmayı planlıyorum.

Sevimli mi sevimli tuzluk biberlik ve peçetelik setim canım arkadaşım Emel Co' mun hediyesi. Mutfak masamın demirbaşı olucak :) Yanındaki peynir tabağı da annemin bir A101 çıkartmasından 3 TL' ye.


Paşabahçe çizgili bardakları pazar kahvaltılarında meyve suyu için düşündüm^^ Fiyatı çok komikti 4.5 TL, keşke fazla olsaydı da alabilseydim daha çok. İkili tabak ise yine pazar kahvaltılarında zeytin ve bal/kaymak sunumu için düşündüm. Tanesi 6 TL' ydi.




3' lü kupalarım da Madamcoco' dan, annem indirimde 8 TL' ye almıştı. Bundan sonra biri bana ve anneme kupa alma konusunda dur demeli bence^^


Benim bu haftaki çeyiz alışverişi yazım bu kadardı, umarım severek okumuşsunuzdur:)

9 yorum:

  1. Çelik tencereni görünce eyvah dedim ama neyse benimkinden değilmiş. Ben de çelik tencere setini esseden almıştım ve hiç memnun değilim. Tabii benim evlendiğim yıl ege parkta esse bile yoktu. Konak pierden almıştık. Actifryim ve fissler düdüklü tencerem olduğu için ucuz bişey istedim. Neyseki pek kullanmıyorum. Sulu yemeklerimi 8 dakikada düdüklümde yapıyorum. Tavsiye ederim ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay içimi mi okudun, Fissler alasım var ama kullanma talimatından hiç bişey anlamadım :) Bilen birini görmek nasıl sevindirici anlatamam Sevi' cim:) Bir gün geçerken uğrayayım da yanına anlat bana ben de en yakın indirimde alayım^^ Essenso çelikleri ben de pek beğenmiyorum, ama bu meşhur Zwilling derin araştırmalarım sonucu çok güveniyorum :)

      Sil
    2. Nasıl kolay anlatamam ve sayesinde bir tüp, bir yıldan fazla gidiyor

      Sil
  2. Allah güzel mutlu günlerde kullanmayı nasip etsin canım bnm:)

    YanıtlaSil
  3. O tuzluk-peçetelik seti, o bardaklar ve kupalar... kalp kalp kalp! Bayıldım, güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok sevimliler değil mi^^ Çok teşekkür ederim ablacım, öpüyorum:*

      Sil
  4. Kupaları bende çok sevmiştim ama elimdeki bol poşetten dolayı alamamıştım.. Sanırım alacağım bu sefer :) Hepsini güzel günlerinde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fazla kupan yoksa al:) Benim gibi evde kupa dolduysa gereksiz birikmesin elinde^^ Çok teşekkür ediyorum, sen de şimdiden güle güle kullan:)

      Sil