11 Mart 2016 Cuma

Avon Moroccan Argan Yağı Saç Bakım Maskesi

Uzunca süredir kullandığım, artık etkilerini yazabilecek seviyeye geldiğim
 Avon Moroccan Argan Yağı Saç Bakım Maskesi bugün bloguma konuk oluyor.


Öncesinde bu seriye ait saç bakım serumunu da kullanıp defalarca bitirmiştim. Serinin kokusunun çok ferah ve koklamaktan kendimi alamadığımı söylemeden geçemeyeceğim :) Epeydir beni takip edenler zaten biliyor, bloguma yeni gelenler için kısaca saç tipimden bahsedeyim. İnce telli, kolay karışıp dolaşan, dolaştığında düğümleri zor açılan, çabuk yağlanan saçlara sahibim^^

Yoğun nemlendirme sağlayan ve parlak görünüm veren Avon Moroccan Argan Yağı Saç Bakım Maskesi, argan yağı, provitamin B5 ve E vitamini ile formüle edilmiştir. Saçları dakikalar içerisinde kökten uca korumayı, güçlendirmeyi ve nemlendirmeyi vaat ediyor.


Avon Moroccan Argan Yağı Saç Bakım Maskesi' nin bendeki etkilerine gelecek olursak;

- Şampuandan bir tık daha kıvama sahip olan bu maskeyi banyo sırasında temizlenmiş saç boylarına bir ceviz büyüklüğünde alıp uyguluyorum. 

- Saçlar üzerinde ekstra bir güçlendirme etkisini görmesem de, vermiş olduğu yumuşaklığı ve banyo sonrası yarattığı ışıltıyı sevdim ki bu da saç uçlarımın neme doyduğunun göstergesi diye düşünüyorum.

- Saç boylarıma uyguladığım için, saç dipleri ile ilgili bir yorumum olmaayacak, dolayısı ile yağlandırma ile ilgili de bir etkisini yazamayacağım. 

- Özellikle saçlarımın çok dolaşmış olduğu günlerde bu maskeyi kullanıyorum, banyo sonrası saçlarımı kolaylıkla tarayabiliyorum. Ekstra bir saç açıcı sprey ya da bakım kremine gerek duymuyorum.

- 150 ml' lik amblajda olan bu saç maskesi indirimlerde 5-6 TL civarında oluyor. 

Siz daha önce bu maskeyi denediniz mi?



10 yorum:

  1. Maskeyi değil ama yağını kullanmış ve çok beğenmiştim

    YanıtlaSil
  2. Ya benim saçlarım o kadar kötü ki bu aralar, böyle yumuşacık, ipek gibi yapacak bir maskeye çok ihtiyacım var... Ama saçlarım işlem görmüş ve kuru. Bu olur mu dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım, saçlarına ombre yaptırdıktan sonra geldi başına bunlar değil mi:) Ben de yıllarca ombre, permalarla uğraştım bu ince telli saçlarla:) Avon yerine Yves Rocher Nutri Repair Saç Bakım yağını ve maskesini öneririm, annemden biliyorum daha etkililer. Banyo sonrası da yine bu Avon' un bu serisinden saç serumu epey iyi gelmişti hem kolay tarama hem de yumuşacık yapmıştı.

      Sil
    2. Aynen öyle oldu canım ya... Yves Rocher'ye bakayım o zaman. Keşke geçen ay doğumgünü kampanyamı değerlendirseymişim ya tüh :D

      Sil
  3. Merhaba benim saclarim cok kabariyor bunu kullansam birazda olsa ise yararmi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabarıyorsa bu da iyi gelir, bir de banyo sonrası synı serinin serumu da iyi gelir:)

      Sil
  4. Merhaba benim saclarim cok kabariyor bunu kullansam birazda olsa ise yararmi acaba?

    YanıtlaSil
  5. Senin boyasız, ipek gibi saçlarına her ley iyi gelir kuzum

    YanıtlaSil