27 Şubat 2016 Cumartesi

Clinuque Cream Shaper For Eyes-101 Black Diamond

Clinique markasına ait şimdiye kadar hiç bir ürün denememiştim. Açıkçası daha önce markaya ait hiç bir ürünü alma veya deneme istediğim de olmadı. Sevgili arkadaşım Müjdem sağolsun bana denemem için göndermişti, ben de uzunca bir süre deneyimledikten sonra blogumda yer vermeye karar verdim. Makyajımın olmazsa olmazı göz kalemi deneyimlemek denilince akan sular duruyor bende :) Bakalım Clinuque Cream Shaper For Eyes 101 Black Diamond göz kalemi nasılmış^^

Uzunca süredir bitirmeye and içtiğim Avon Supershock göz kalemini kullandığım için kalem traşla açılan göz kalemi kullanmayı düşnümüyordum, Avon Supershock kalemi kullananlar bilirler sürümü duruşu ne kadar güzelse, kalemtraşla açması, ucunun sivrilmesi bir o kadar zor. Bu yüzden Clinuque Cream Shaper For Eyes 101 Black Diamond' a da biraz ön yargılı yaklaştım. Fakat uygulama sonrası ön yargılarımı bir kenara attım. 


Sürümü yumuşacık olmasına rağmen, gün içinde kalem yerinden oynamıyor. Ne göz üzerinden ne de alt kirpik dibinden. Tek oynayan şey, kalemin içinde bulunan minik ışıltılar; gün sonuna doğru  göz altlarına düşüyor. Göz içine uyguladığım günlerde, gün içinde göz pınarlarına birikim yapıyor onun dışında sevdiğim bir göz kalemi oldu. Hatta bir daha kalemtraşla açacağım bir kalem alacaksam o kalem Clinuque Cream Shaper For Eyes 101 Black Diamond olur diyorum :) 


Rengi ise tam siyah değil, tam anlamıyla koyu bir füme. Dumanlı göz makyajlarında da rahatlıkla kullanılabilir, sürümü ve dağıtması çok kolay.

Siz daha önce Clinique markasına ait bir göz kalemi denediniz mi?

4 yorum:

  1. Gölge makyajlarinda da alternatif olabilir teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Gölge makyajlarinda da alternatif olabilir teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Bende de kızıl kahve bir tonu var, unutmazsam severek kullanıyorum ^.^

    YanıtlaSil