24 Şubat 2016 Çarşamba

The Balm Hot Mama Allık

Uzun zamandır çok severek kullandığım The Balm markasına ait 
Hot Mama allık bugün bloguma konuk oluyor. 


The Balm markasına ait ürünlerin şirin ambalajları dikkatimizi çekerken, yine bu üründe de alışılmışın dışına çıkılmamış ve minik karton mıknatıslı ambalaj karşılıyor bizleri. Ambalaj o kadar güven veriyor ki bana, yanıma bir allık alacaksam gözüm kapalı elimin gittiği nadir allıklardan diyebilirim.

The Balm Hot Mama; ışıltılı bir yapıda, mat değil. Renk ise benim çok sevdiğim şeftali tonunda. Aynı zamanda Nars Orgasm allığa da muadil olarak gösteriliyor. Ben Nars Orgasm allık kullanmadım, ama bu allığın yüzdeki duruşu gerçekten muhteşem.


The Balm allıklarında uygulama yaparken, azdan çoğa gitmekte fayda var diye düşünüyorum, zira palyoçaya dönmeniz an meselesi olabilir :) Allık için ışıltılı demiştim, bu ışıltılar altın renginde ve uygulama sonrası yüzde çok hoş bir etki bırakıyor. Ben yorgun ve bitkin hissettiğim günlerde genelde bu allığı kullanıyorum. Gerek bıraktığı etki, gerekse renk bakımından cildi daha canlı gösteriyor, hatta gün içinde 'yüzünde ne var' sorularına maruz kaldığım allık olur kendisi.

Pigmentasyon konusuna gelecek olursak, The Balm allıklar baya başarılı olduğundan, dikkatli uygulamakta fayda var; çünkü çok pigmentli bir ürün. Kalıcılık konusunda da çok başarılı. Sabah uygulama yapıyorum, akşama makyajımı silerken pigmentasyon kendini pamuk üzerinde kendini epey belli ediyor. 7-8 saat kadar kalıcı olduğunu düşünüyorum, son iki saati daha az bir pigmentasyonla geçiyor tabi ki :)

The Balm Hot Mama allığın benim için tek dezavantajı biraz tozutup, ambalajın çabuk kirlenmesi, onun dışında çok severek kullandığım bir allık. 

Gratis mağazaları özel günlerde The Balm markasına epey indirim yapıyor, %40-50 indirimlerde 25-27 TL' ye kadar düşebiliyor fiyatı. Sizin favori The Balm markasına ait allığınız hangisi?

4 yorum:

  1. en sevdiklerimden biri :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Byılıyorum ben de ablacım:) Dibini görmek üzereyim neredeyse, görmeden yazmak istedim hemen :)

      Sil
  2. Çok sevdiğim allıklardan biri bir de fratboy'a bayılıyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de The Balm' dan diğer allığım Fratboy :)

      Sil