17 Ağustos 2017 Perşembe

BeeBeauty Çift Fazlı Makyaj Temizleyicisi

Göz makyaj temizleleyicileri içinde 'sevdiklerim' kategorisine giren BeeBeauty: Çift Fazlı Makyaj Temizleyicisi bugün bloguma konuk oluyor.

BeeBeauty: Çift Fazlı Makyaj Temizleyicisi

BeeBeauty Çift Fazlı Makyaj Temizleyicisi, göz ve dudak makyajı temizleyici olarak görev yapıyor. İçerisindeki pantenol ve gliserin ile suya dayanıklı maskarayı, göz makyajını ve kalıcı rujları yağlı bir his bırakmadan kolayca temizlemeyi vaat ediyor. 

BeeBeauty: Çift Fazlı Makyaj Temizleyicisi

BeeBeauty Çift Fazlı Makyaj Temizleyicisi çift fazlı olduğu için kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor. Tüm cilt tipleri için uygun olduğu belirtiliyor, içerik avcıları için paraben içermiyor.

BeeBeauty: Çift Fazlı Makyaj Temizleyicisi

BeeBeauty Çift Fazlı Makyaj Temizleyicisi, temizleme işleminden sonra yağlı bir his bırakmıyor gibi hissettirse de, elinizi sürdüğünüzde o yağı hissediyorsunuz. Fakat elinizi sürmeseniz bu hissin farkında bile olmazsınız o kadar ilginç bir yapısı var. 

Ürünü çalkaladıktan sonra makyaj temizleme pamuklarına damlatıp gözlerimin üzerinde on saniye kadar bekledikten sonra nazikçe siliyorum. Neredeyse tek seferde makyajımı epey temizliyor. Silme sırasında tahriş etme gibi bir durum da söz konusu olmadı. Suya dayanıklı maskarayı da cildimde hasara yol açmadan temizledi. Likit mat rujları temizleme konusunda da beni yanıltmadı. 

Kirpikleri korur ve bakım yapar gibi bir ibare de geçiyor ambalajın üzerinde. Bu etkisini 2 haftalık deneyimlerimle yazacak olursam; kirpiklerimde herhangi bir dökülme söz konusu olmadı, aksine güçlendiklerini hissediyorum. 

Uygun fiyatlı, kolay erişilebilir bir gözve dudak makyaj temizleyici arayışındaysanız BeeBeauty: Çift Fazlı Makyaj Temizleyicisi 'ne bakmanızı öneririm. Ben Gratis' in büyük indirim zamanı 2 adet 150 ml' lik ürünü 7.50 TL' ye satın almıştım^^






4 yorum:

  1. Ben makyajımı yağ ya da balm ile çıkarıyorum; ama, çift fazlıların içinde de en sevdiğim Nivea. Bee Beauty için herkesten olumlu yorumlar okudum; tembel zamanlarımda kullanmak için indirimde alabilirim :) Öptüm çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aslında badem ya da hint yağı ile çıakrıyordum, bunu indirimde görünce meraktan denemek istedim :) Bence bunu da sevebilirsin ablacım, herhangi bir hassas,yet yaratmazsa! Ben de çok öpüyorum:*

      Sil
  2. indirimde alacağım bunu denemek için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah memnun kalırsın ablacım, ben çok sevdim!!

      Sil