6 Ağustos 2017 Pazar

Maybelline The Colossal Big Shot Volume Express Maskara

Hacimli kirpik vaat eden tüm maskaralar benim olabilir^^ İşte bu mantıkla özellikle Maybelline markasında denemedik maskara bırakmamışımdır. Şimdiye kadar kullandıklarım içinde en sorunsuz en memnun kaldığım desem yalan olmaz! Hadi gelin birlikte inceleyelim Maybelline The Colossal Big Shot Volume Express Maskara' yı. 

Maybelline The Colossal Big Shot Volume Express Maskara

Ambalajın altın renkte olması çok şık bir görüntü kazandırmış, bu ayrıntıyı atlasam çok üzülürdüm^^ Maybelline' in bir diğer maskarası olan The Colossal Go Extreme Volume Maskara' daki gibi fırçanın sapı çift hazneli, bu da fırçaya daha fazla ürün gelmesinde etkili bir özellik.
Maybelline The Colossal Big Shot Volume Express Maskara

Kirpiklerim yapı olarak uzun olduğu için bir maskaradan uzunluktan ziyade, hacim ve gün sonunda dökülme yapmamasını bekliyorum. O yüzden bu yazıda uzatma konusunda objektif bir yorum bulamayabilirsiniz^^ Maskaranın yapısı ilk açtığınızda inanılmaz ıslak gelebilir, ben ilk başta böyle ise sürdükten sonra göz kapaklarımdan toplamayı hayal ediyordum. Maybelline The Colossal Big Shot Volume Express Maskara bu konuda da beni yanılttı. İlk iki kullanımda bulaşma konusunda dikkatli olmak gerekiyor, zira az da olsa göz kapaklarınız batıyor. Fakat sonraki günlerde bu sıkıntı ortadan kalkıyor.

Maybelline The Colossal Big Shot Volume Express Maskara ilk katta kirpikleri güzelce tarayarak tavana değdirme etkisi yaratırken, ikinci katta istediğim hacmi tam anlamıyla yerine getiriyor. İsmindeki hacim vaadini yerine getirirken kirpikleri birbirine yapıştırıp topaklanma sorunu da olmuyor. Şimdiye kadar denediğim çoğu Maybelline maskarada gün içinde dökülme yaşadığım için bu konuda epey temkinli yaklaşmıştım. Maskaranın ilk günlerdeki ıslak yapısına rağmen gün sonunda en ufak bir dökülme sıkıntısı ile karşılaşmadım^^

Maybelline The Colossal Big Shot Volume Express Maskara


Maybelline The Colossal Big Shot Volume Express Maskara' yı kozmetik marketlerde indirimlere denk getirirseniz 18 TL gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz.

Diğer Maybelline Maskara Yazılarım:

Maybelline The One by One Volume Express Mascara

Maybelline Rocket Volume Express Maskara



2 yorum: