15 Ağustos 2017 Salı

Sleek Kalem Ruj: Power Pink

Sıcak yaz günlerinde likit mat rujlardan sıkılıp lip balm kıvamında bir dudak kalemi arayışı içine girdiyseniz blogumun bugün ki konuğu olan Sleek Kalem Ruj: Power Pink 'i okumaya devam edin!

Sleek Kalem Ruj: Power Pink

Sleek Kalem Ruj: Power Pink, ambalajı siyah çok şık görünse de, malesef açılıp kapanabilen formda değilken, ancak  kalemtraşla açabiliyorsunuz. O da beni epey zorluyor.

Sleek Kalem Ruj: Power Pink

Sleek Kalem Ruj: Power Pink, dudak dolgunlaştırma vaadi ile karşımıza çıkıyor. Mentol kokusu sanırım bu işin hammedesi :) Dudağa ilk sürüldüğünde dudakta karıncalanma hissi oluşuyor. Bu his neredeyse bir on dakika sürüyor. Dolgunluk vaadine gelecek olursak pek de yerine getirdiğini söyleyemem. Tabi bu durum kişiden kişiye göre değişkenlik gösterebilir. 

Sleek Kalem Ruj: Power Pink

Sleek Kalem Ruj: Power Pink, bence tam bir yaz rengi. Hafif parlak canlı bir pembe. Sürümü ilk başta da dediğim gibi lip balm kıvamında yumuşacık. Verdiği kapatıcılık ve pigmentasyon ise bir ruj kadar etkili. Yumuşak sürümlü olduğu için kalıcılık konusunda iyi bir performans beklemeyin^^

Yaz aylarında ince yapılı, sürümü kolay, hafif de olsa dolgunlaştırma etkisi gösteren bir ruj arıyorsanız Gratis' lerde satılan Sleek Kalem Rujlar' a bir göz atmanızı öneririm.





4 yorum:

  1. Bu rujları ben de denedim; Mauve tonu favorim oldu, bir de Ravishing Red. Fakat Ravishing Red dudaklarımı inanılmaz yaktı. Buna rağmen seninle aynı fikirdeyim, dolgunluk vaadini yerine getirmedi. Yine de, yaz ayları için bence de rahat kullanılacak ürünler. Güle güle kullan sen de, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mauve benim de en sevdiğim tonlrdan :) Demek renkten renge de değişiyormuş yanma etkisi :)

      Sil
  2. ben de seviyorum nane biraz dudağımı yakıyor ama olsun :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanma ile gelen ferahlık yaz aylarında iyi gidiyor aslında :)

      Sil