14 Ağustos 2017 Pazartesi

LR Beauty: Racine Q10 Göz Kremi

Yaz başından beri elimden hiç düşmeyen LR Beauty markasına ait Racine serisinden Q10 Göz Kremi bugün bloguma konuk oluyor. 

LR Beauty: Racine Q10 Göz Kremi

LR Beauty: Racine Q10 Göz Kremi, göz çevresindeki kırışıkları, koyu halkaları ve gerginlikleri yok etmeyi vaat ediyor. 

LR Beauty: Racine Q10 Göz Kremi

LR Beauty: Racine Q10 Göz Kremi, tüp şeklinde bir ambalaja sahip. Bu da hijyen bakımından sevdiğim bir özellik oldu. Beyaz hafif jel yapıda olan bu göz kreminin sürümü de çok kolay. Uygulamadan önce bu kadar ince yapılı bir krem nasıl nemlendirecek diye sorgulamadım değil. Son zamanlarda cildim  ve göz altlarım inanılmaz kurudu. Bu yüzden artık nemlendirici vaadi ile elime geçen kremlere daha temkinli yaklaşıyorum. 

LR Beauty: Racine Q10 Göz Kremi

LR Beauty: Racine Q10 Göz Kremi' ni yaklaşık 3 aydır, hem sabah hem de akşam olmak üzere günde iki kez düzenli olarak kullanıyorum. Son iki aydır bu bakıma Doa Kozmetik' ten aldığım göz altı serumunu da ekledim, sabah sadece LR Beauty: Racine Q10 Göz Kremi' ni kullanırken, gece yatmadan önce serumu uygulayıp üzerinden LR göz kremini geçiyorum. 

LR Beauty: Racine Q10 Göz Kremi

LR Beauty: Racine Q10 Göz Kremi uygulamadan sonra hızlıca emiliyor, verdiği nem kuru göz altları için ideal. Fakat 3 aydır düzenli bir şekilde kullanmama rağmen vaat ettiği koyu göz halkalarını yok ettiğini söyleyemem. Doa Kozmetik göz altı serumu ile birlikte kullanımda az da olsa koyu halkalarda azalma olduğunu söyleyebilirim. Tek başına LR Beauty: Racine Q10 Göz Kremi çok güzel nem veriyor ve ince yapısından dolayı makyaj altına rahatlıkla kullanılabiliyor. 

LR Beauty: Racine Q10 Göz Kremi, genel olarak nem konusunda beğendiğim bir ürün oldu. Online katalogtan inceledim, güncel fiyatı 31.90 TL görünüyor.

2 yorum:

  1. LR ürünlerini seviyorum ben de; bu göz kremi de aklımda olsun o zaman! Güle güle kullan, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bu bitmek üzere, yeni arayışlara girdim bile aslında :)

      Sil