18 Ağustos 2017 Cuma

QTICA: Colada Sparkle Sugar Scrub

Neredeyse bitirmek üzere olduğum şimdiye kadar kullandığım en iyi vücut peelingi bugün bloguma konuk oluyor: Qtica: Colada Sparkle Sugar Scrub!

Qtica: Colada Sparkle Sugar Scrub

Qtica; daha önce duymayanlar için tırnak bakım üzerine bir çok ürünü bulunan Zoya markasına ait bir çok bakım grubundan ürünler içeriyor. Kofre şeklinde banyo bakım seti içinde en sevdiğim ürün olan Qtica: Colada Sparkle Sugar Scrub' ı hadi gelin birlikte inceleyelim. 

Qtica: Colada Sparkle Sugar Scrub

-Cildi ölü hücrelerden arındırırken cildin daha canlı ve güzel görünmesini vaat ediyor. Cildi kurutmadan ölü hücrelerden arındırmayı hedefliyor.

- Kofrenin fermuarını açtığınızda buram buram limon kokusu geliyor, ama en çok da bebek aspirinine benzettim ben :) 

- Qtica: Colada Sparkle Sugar Scrub, isminden de anladığımız gibi iri iri şeker tanecikleri içeren bir peeling. İri tanecikler cildi tahriş etmeden nazikçe, ölü deriden arındırıyor. Uygulama sonrası kuruluk hissinin aksine daha parlak bir cilt çıkarıyor ortaya.

Qtica: Colada Sparkle Sugar Scrub

- Haftada 2 kez düzenli olarak dirseklerimden ellerime, bacaklarımdan ayaklarıma doğru daireler çizerek uygulama yapıyorum. Düzenli kullandığım zamanlarda gördüğüm en büyük etki manikür ve pedikür zamanının gecikmesi, bunun da en büyük sebebi peeling ile kütikul oluşumunun azalması.

-Vaat ettiği gibi cildimi kurtumadan ölü tabakadan arındırmayı başardı. 

Şimdilerde Zoya Türkiye' nin sayfasında indirimde, 28 TL!

QTICA markasına ait diğer yazılarım:

QTICA: Overnight Intense Hand Repair Balm

2 yorum:

  1. Bu tür scrubları ben de çok seviyorum! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. buna bayılmıştım ben tabi çabucak da bitirdim :-)))

    YanıtlaSil