25 Ağustos 2017 Cuma

Gratis Bayram İndirimi (Ağustos 2017)

Geçtiğimiz günlerde kozmetik marketler içinde en iyi indirimleri yapan Gratis, bayram indirimi kataloğunu yayınladı. Ben de ne zamandır istediğim bir kaç ürünü indirimde satın alma şansı buldum. Tabii ki de tüm ihtiyaçlarımı bir mağazada bulamadım, bu alışverişten bir adet yazı daha gelebilir haberiniz olsun :) Bu ara stres atma yolum kozmetik alışveirişi oldu diyebilirim^^

Gratis Bayram İndirimi (Ağustos 2017)

Hadi gelin birlikte bakalım hangi ürünü ne kadara aldığıma!

Max Factor markasında %50 indirim vardı. Ben de Rıfat Yüzüak' ın öve öve bitiremediği Skin Luminizer Miracle Fondöten' ini satın aldım. İlk kez yağlı ciltlere pek de uygun olmayan bir ten ürünü alıyorum, çünkü cilt tipim inanılmaz değişti :) Fiyatı 34.90 TL' ydi.

Gratis Bayram İndirimi (Ağustos 2017)

Wet n Wild markasında %40 indirim vardı. Ben de bir yıl önce kardeşime kaptırdığım Comfort Zone paletten satın aldım. İndirimlerde bir türlü denk gelemiyordum. Fiyatı 15.90 TL'ydi. Yine yeni paletlerinden Nude Awakening isimli paletini 24.90' a satın aldım. İnanılmaz güzel tonlar. 

Maybelline markasında %40 indirim vardı. Color Tattoo' lar 12.90' a düşmüşken ben de kalıcı eyeliner olarak kullandığımTimeless Black rengini satın aldım.

Note Cosmetics markasında indirim %40' tı. Ne zamandır merak ettiğim likit mat rujlarından bir renk satın aldım, 03 Rose Sorbet. Fiyatı, 20 TL' ydi.

Gratis Bayram İndirimi (Ağustos 2017)

Splat markasında da indirim oranı katalogta yazmazken, epey indirimli olduğunu görünce sürekli kullandığım çeşitleri yedeklemek için sepete atıverdim. Splat Medical Herbs Diş Macunu 10.50 TL' ydi, White Plus ise 12.50 TL' ydi. İlk kez denemek için aldığım ağız bakım suyu ise 8.90' a düşmüştü.

Benim ilk çıkartmada aldıklarım bunlardı, daha kapatıcı ve maskara ihtiyacımı gideremedim, bir de Biota markasına ait makyaj temizleme suyu almayı düşünüyorum. Sizler neler aldınız bu indirimde?



2 yorum:

  1. Ben indirimden hiçbir şey almadım bu sefer; aslında aklımda diş macunu almak vardı ama unutmuşum sonra :D Nude Awakening gerçekten çok güzel bir palet. Hepsini güle güle kullan canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim ablacım valla, ben ikinci bir posta daha alışveriş ettim :) Çok teşekkür ederim ^^

      Sil