16 Ekim 2019 Çarşamba

Bade Natural Göz ve Dudak Makyaj Temizleyici Yağ


Bade kelimesinin anlamından esinlenerek yola çıkan bu güzel firma ürünlerin üretiminde doğadaki saf ve temiz aşkı önemsiyor. Hal böyle olunca ürünlerin içerisine koruyucu/ katkı maddesi ve türevlerinden eklemekten kaçınıyorlar! O yüzden en çok da alerjik/hassas ciltlerin pek seveceği bir marka diye düşünüyorum. Ben de hamileliğimin son aylarında deneme fırsatı bulduğum için, içerik konusunda hiç tereddüt etmeden deneyimlemeye gönül rahatlığı ile başladım. 
Bade Natural Göz ve Dudak Makyaj Temizleyici Yağ
Bade Natural Göz ve Dudak Makyaj Temizleyici Yağı; hint yağı, üzüm çekirdeği yağı, hindistan cevizi yağı, zeytinyağı, badem yağı, lavanta yağı, sığala yağı içeriyor. İçerisindeki lavanta yağı ile yenileyici etkiyi hedeflerken, sığala yağı ile de kırışıklıkları önlemeyi vaat ediyor^^ İlk başta da söylediğim gibi %100 doğal hammaddeler ve saf uçucu yağlar ile formüle ediliyor. Paraben, sülfat, SLES, SLS, sentetik boya ve koruyucu içermiyor. Vegan kullanımına uygun ve hayvan üzerinde de test yapılmıyor.
Bade Natural Göz ve Dudak Makyaj Temizleyici Yağ


Yaklaşık bir senedir hem yüzümde hem de gözlerimde makyaj temizleme sularını kullanmayı bıraktım. Yüzüm için mineral yağ içermeyen temizleyiciler kullanırken, gözlerim için de ya çift fazlı formda bir temizleyici kullanıyorum ya da doğal yağlar ile makyajımı çözüyorum. 

Bir aydan fazladır deneyimlediğim Bade Natural Göz ve Dudak Makyaj Temizleyici Yağ' ın bendeki etkilerine hadi gelin birlikte bakalım^^

- Yeterli miktarda yağı pamuğa döküp kullanımı önerilse de, ben elime alıp hafifçe ısıttığım yağı nazik dairesel hareketlerle gözlerime ve göz çevreme uyguluyorum. Bir iki dakika bekledikten sonra tekrar dairesel hareketlerle üzerinden geçiyorum. İşlem sonunda sevimli bir pandaya benzemeniz muhtemel :) Sonrasında nemli bir makyaj temizleme havlusu ile güzelce akan makyajımı siliyorum. Eğer suya dayanıklı bir likit mat ruj kullanmışsam aynı işlemi dudaklarıma da uyguluyorum. 

- Bir aydan fazladır hafif yağlı göz çevremde kullanmama rağmen herhangi bir yağ bezesi oluşumu gözlemlemedim. 

-Göz makyajını tamamen çözüp temizlediği için bir gün sonrasında göz altlarına akan bir kalıntı olmadı. 

-En güzeli de sanırım içersindeki hint yağı ve badem yağından olsa gerek sanki kirpiklerimde biraz uzama meydana geldi! Böyle düzenli kullanıma devam edersem bence yeni kirpik bile çıkabilir ! 
Bade Natural Göz ve Dudak Makyaj Temizleyici Yağ


-Bade Natural Göz ve Dudak Makyaj Temizleyici Yağ' ında en sevdiğim bir diğer özellik ise ambalajı. Sade cam şişede tasarlanmış ve yağ formunda bir ürün içerdiği için pompalı bir şişede olması çok büyük avantaj^^ 

Bade Natural ürünlerini www.badenatural.com dan gönül rahatlığı ile temin edebilirsiniz^^ Şimdilerde benim gözüm serumlarda!

2 yorum:

  1. Temizleme yağım bitmek üzere, Bade Natural'i deneyebilirim ben de. Özellikle kaşlar ve kirpiklerindeki uzama kısmı ilgimi çekti. Her ne kadar yıkıyor olsak da, belki bir miktar yağ kalıyordur diye düşündüm :) Güle güle kullan canım, öperim!

    YanıtlaSil
  2. cilt bakımı yağını denemiştim güzeldi başka ürün denemedim henüz.

    YanıtlaSil