7 Mart 2019 Perşembe

8 Mart Kadınlar Günü Alışverişi - Dermokozmetika

8 Mart Kadınlar Günü için pek çok sitede ve mağazada indirimler başladı! Cilt bakımında dermokozmetik ürünlerden vazgeçemediğimden ve en güzel indirimi de Dermokozmetika yaptığı için alışveriş yapmak kaçınılmaz oldu^^

Hadi gelin birlikte bakalım neler aldığıma!

8 Mart Kadınlar Günü Alışverişi- Dermokozmetika


Avene markasına ait çoğu üründe %40 indirim vardı. Ben de ne zamandır istediğim, sivilceye yatkın karma cildime uygun olacağını düşündüğüm Avene Cleanance Mask  maskeyi aldım. Siyah noktalardan arındırıcı özelliği de varmış^^ Uzun süreli kullanım sonuçlarımı paylaşacağım!
8 Mart Kadınlar Günü Alışverişi - Dermokozmetika
İyi Kalpli Cilt Bakımı sloganı ile ismini iyice duyuran Simple markasına ait ürünlerde de %40 indirim vardı. Ben de severek kullandığım Simple Hydrating Cleansing Oil 'i yedekledim^^ İçerisinde mineral yağ da olmadığı için akneye yatkın karma cildimde rahatlıkla kullanabiliyorum! Yakın zamanda bunu da ayrıntılı olarak yazacağım.

8 Mart Kadınlar Günü Alışverişi - Dermokozmetika

Essence markasına ait sevilen ürünleri mağaza standlarında bulmak imkansız bir hal almışken, %30 indirimi görünce hemen alışveriş listeme ekledim. Güzellik ve makyaj bloglarının öve öve bitiremediği Essence Lash Princess False Lash Effect Mascara ' yı aldım. Bakalım bendeki etkisi nasıl olacak^^ Bir de çok sevdiğim tonlarda bir ruj ekledim sepetime. 
8 Mart Kadınlar Günü Alışverişi - Dermokozmetika

Belirli alışveriş limitleri için tester' ları kendiniz seçebiliyorsunuz. Sitenin en çok da bu özelliğini çok seviyorum.

8 Mart Kadınlar Günü Alışverişi - Dermokozmetika


Sizler de hem uygun fiyatlı hem de dermokozmetik ürün alışverişi yapmak istiyorsanız, Dermokozmetika gözüm kapalı önereceğim sitelerden bir tanesi diyebilirim!


3 yorum:

  1. Aldıklarını güle güle kullan :) ben Essence rimelin mor olanını kullanmıştım ama kirpiklerimle pek anlaşamadı... Rujun rengi ise harikaymış. Güle güle kullan Pelin'cim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım! Ruja ben de bayıldım. Maskaranın etkilerini de görelim bakalım :)

      Sil
  2. Harika seyler var gercekten.. gule gule kullan💙

    YanıtlaSil