28 Ağustos 2017 Pazartesi

Bioblas Onarıcı Saç Bakım Yağı (Organik Argan Bakımı)

İnce telli, çabuk dolaşan, açık renk saçlara sahip olanlar bilirler; saç bakımındaki en küçük aksaklık hemen kırık, yıpranmış, bakımsız bir görüntü demek! İşte buna mahal vermemek için banyo öncesi ve sonrasında saçlarım için en etkili ve verimli bakım yapan ürün arayışı içindeyim. Bir kaç haftadır deneyimlediğim Bioblas Onarıcı Saç Bakım Yağı bloguma konuk oluyor. 

Bioblas Onarıcı Saç Bakım Yağı (Organik Argan Bakımı)


Bioblas Onarıcı Saç Bakım Yağı, özel formülü ile saçın ihtiyaç duyduğu vitamin ve mineralleri karşılar, saça kökten uca direnç kazandırır, saçı besler ve pürüzsüz olmasını sağlar. Parlaklık ve tarama kolaylığı sağlayan argan yağı saçı ağırlaştırmadan yoğun nem kazandırır. 

Bioblas Onarıcı Saç Bakım Yağı (Organik Argan Bakımı)

Hadi gelin birlikte bakalım Bioblas Onarıcı Saç Bakım Yağı vaat ettiklerini yerine getirebilmiş mi?

- Saçın ihtiyaç duyduğu vitamin ve mineralleri karşılar diyor; yazın yani güneş ışığı ve deniz suyunun yıpratıcı etkilerinden nasibini alan ince telli saçlarım geçtiğimiz yaza göre nispeten daha bakımlı duruyor. 

- Banyoda şampuanlama aşamasından sonra ince telli saçlarım hacim kaybetmesin diye saç kremi kullanmıyorum. Dolayısı ile banyo sonrası neredeyse keçe gibi saçlarla baş başa kalıyorum. Islak saçımı ikiye ayırdıktan sonra her tutama ikişer pompa Bioblas Onarıcı Saç Bakım Yağı' ndan uyguluyorum. Sonrasında yaklaşık 3-4 dk kadar bekliyorum ve tarıyorum. Eskiye nazaran çok çok daha kolay taranıyor saçlarım. Tarama esnasında çok sık karşılaştığım kopan saçlar artık tarağıma gelmiyor. 

Bioblas Onarıcı Saç Bakım Yağı (Organik Argan Bakımı)

- Gelelim bol miktarda uyguladığım Bioblas Onarıcı Saç Bakım Yağı' nın saçlarımı yağlandırma meselesine: Bu saç bakım yağının yapısı vıcık vıcık olmadığı için midir bilmem, 2. günün sonuna kadar en ufak bir yağlanma yapmadı saçlarımda. Tabi bu konuda kulak memesi hizasından itibaren uygulama yapmamın da etkisi çok büyük diye düşünüyorum! Diğer bir sevdiğim özellik ise saçıma verdiği parlaklık ben yıkanana kadar gitmiyor, matlaşmıyor.

Kısacası Bioblas Onarıcı Saç Bakım Yağı sevdiğim bir bakım yağı oldu. Şıu sıralar bayram indirimleri varken bakmanızı öneririm, cosmetica.com ' da 12.90 TL' ye satılıyor. 

8 yorum:

  1. Bu ürünle bu sıralar çok karşılaşıyorum ve çok merak ediyorum. Yorumunuzdan sonra deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Hmm, etkileri çok güzelmiş. Aklımda olsun o zaman!! Öperim :)

    YanıtlaSil
  3. İyiymiş etkisi deneyebilirim bunu 😊

    YanıtlaSil
  4. Bioblas markasının ürünlerini denemedim ama bu ürünü merak ettim elimdeki saç ürünleri azalınca deneyeyim.:)

    YanıtlaSil