5 Eylül 2017 Salı

Bitenler 19 (Ağustos 2017)

Bir kaç aydır bitenler yazısı yazmadığımı farkederek ağustos ayı da bittiğine göre hemen yazmaya koyuldum. Ben yazmasam belediyeden çöp toplamaya geleceklerdi evimizin hobi odasına^^
Pantene Yağ Terapisi şampuan, eşimin saçlarında kuruma sıkıntısı olduğu dönemde almıştık, iyi de gelmişti. Ben de kullandım, ince telli hacimsiz saçlarımda ekstra bir söndürme yapmadı. Özellikle kokusuna bayılarak bitirdik. Elimizdekiler bitince buna dönebiliriz.

BeeBeauty Duş Jeli: Buram buram çilek kokan bir duş jeli. Tam yazlık bir kokuya sahip. Verdiği temizlik hissini de sevdim, banyo sonrası cildimde ekstra bir kuruma da yaşamadım. 

Neutrogena Visibly Renew Vücut Kremi: 'Esneklik sağlayan' ibaresini görünce annem için almıştık. Tabi ben de evlenene kadar epey otlanmıştım. Severek kullanıp bitirmiş annem, o da bir poşet toplamış verdi bana kozmetik çöplerini^^

Essence Make Me Brow Mascara: Günlük kullanımda sevdiğim bir kaş maskarasıydı, tek kötü yanı biraz bereketsiz olması hemencecik bitiyor :)

Avon Color Trend Pudra: Pudrayı amacının dışında kullandım epey güzel iş çıkardı. Günlük makyajlarımda göz kapağının rengini eşitlemede far bazının üzerine kullandım :) 

Rituel de Beaute Siyah Nokta Bandı: Sanırım 43584068. paketimi bitirdim. Ailecek severek kullanıyoruz. 

Doa Kozmetik Hint Yağı: Saç bakım yağlarına karıştırmak için almıştım fakat uzunca bir süre kozmetik diyetinde olduğum sıralarda göz makyajını temizlemede kullanımdım. Çok başarılı, ayrıca kirpikleri de uzatıyor^^

Eeose Kaş Kirpik Bakım Serumu: Bir dönem (düzenli olarak 3 hafta sanırım) kullandım dökülen kirpiklerime epey bir etkisini gördüm. 

Apax Makyaj Temizleme Pedi: Gratis' lerde satılan Benri' lerden daha çok seviyorum. Fiyatı da çok uygun. Bim marketlerden bulabilirsiniz.


Yoko Face Scrub: Cilt rengini açma vaadini epey yerine getirdi. Tanecikleri orta boyutta, cildi çizmeden güzelce temizliyor. Elimdekiler bitince buna tekrar dönebilirim. 

Isana Deodorant: Alüminyum içermediği için annemin en gözde deodorantlarından bir tanesi. Rossmann' larda her daim indirimde olan bu deodorantlara bakmanızı öneririm.

Nivea Body Sprey: Ailecek severek kullandığımız mis bebek kokulu sprey, yaz mevsiminde kaç şişe bitirdiğimizi sayamadım ben^^

Pantene Keratin Onarıcı ve Vitaminli Yağ: Kokusunu ve saçıma verdiği parlaklığı seviyordum. Bir daha alabilirim.

Qtica Shower Gel: Bebek aspirini kokulu duş jeli seyahatlerde severek kullanıp bitirdim. 

Benim geçtiğimix ay bitirdiklerim bunlardı, siz neler bitirdiniz?


6 yorum:

  1. Bereketli bir ay olmuş 😄😄

    YanıtlaSil
  2. Fotoğrafları editleyebilirsem ben de yazacağım bitenler yazımı umarım :)) Isana deodorant benim de sevdiklerim arasında. Yenileri güle güle kullan şekercim!

    YanıtlaSil
  3. Baya ürün bitirmişsin Pelincim.Ben de bitenleri yazdım.Bu seriyi yazmayı da okumayı da çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, bu ay da epey birikti :) ben de en çok bu yazı serisini severim ^^

      Sil