22 Eylül 2017 Cuma

Avon Calming Effects Matlaştırıcı Fondöten

Geçtiğimiz aylarda Avon Satış Temsilcisi anneme hediye gönderilen Avon Calming Effects Matlaştırıcı Fondöten' i epeyce süredir deneyimliyorum. Hadi gelin birlikte bakalım etkilerine!
Avon Calming Effects Matlaştırıcı Fondöten

Son zamanlarda cildimin aşırı kurumaya başladığından bahsetmiştim. Eskiden t bölgesi yağlı yanakları kuru cilde sahip olan ben, şimdilerde kuru ciltliyim diye dolanıyorum^^ Yaklaşık bir ay önce de en sevdiğim fondötenim Make up Forever HD de bitince bir sabah işe giderken Avon Calming Effects Matlaştırıcı Fondöten ile karşı karşıya kaldım. Cildimi güneş koruyucu ile bolca nemlendirdikten sonra bu föndöteni uyguladım. Gün içinde mimik çizgilerime doldu, cildim çok gerildi. Akşama doğru elimi cildime sürdüğümde özellikle dudak çevrem pul pul döküldü. Yine de fondötene bahane bulmadım, çünkü sıkıntı cildime uymayan bir fondöten kullanmıştım. 
Avon Calming Effects Matlaştırıcı Fondöten

İkinci uygulamada iki pompa fondötene iki damla Nuxe Kuru Yağ ekleyerek kullandım, sonuçtan inanılmaz memnun kaldım. Yapısı da Make up forever HD fondötene benzediğinden midir bilmem, uzunca bir süredir fondöteni bu şekilde severek kullanıyorum. Kalıcılık konusuna bakacak olursak günü kurtaran cinsten. Sabah 07.00 civarında uyguladığımda akşam üstü 17.00 gibi cildimdeki etkisini yitirmeye başlıyor. 

Karma/yağlı bir cilde sahipseniz kesinlikle seveceğiniz bir ürün. Siz Avon Calming Effectes Matlaştırıcı Fondöten' i denediniz mi?

2 yorum:

  1. Tek bir avon fondöten denedim onu da pek sevmedim o yüzden alamıyorum artık 😕

    YanıtlaSil