27 Temmuz 2017 Perşembe

Max Factor False Lash Effect Maskara

Makyajların olmazsa olmaz tamamlayıcısı, maskara^^ Etkileyici, dramatik bakışlar uğruna piyasadaki en iyi maskarayı bulma çabasındayız. Kendim için konuşmuş gibi oldum ama; bence tüm kadınlar aynı görüşte^^ Bir kozmetik mağazasına gittiğinizde bir çok markadan çeşit çeşit maskaralarla karşılaşabilirsiniz. Önemli olan en pahalısını alıp uygulamak değil, kendi kirpik yapına yakışanı bulmak!

Max Factor False Lash Effect Maskara

Yıllardır Maybelline maskaralarından vazgeçemeyen biri olarak, aylar önce gelin makyajım için dökülmeyen bir maskara arayışına girmiştim. Benefit They're Real Maskara' yı denemiş ve çok sevmişken neden drugstore markalarda bu tür bir maskara yok derken, sevgili arkadaşım Müjdem bana bu maskaradan söz etti. O ara da kafama Benefit They're Real Maskar'yı almaya takmıştım ki indirimsiz bu maskaraya 55 TL vereceğime gider Benefit They're Real Maskara' yı alırım dedim. Dedikten ya bir ya da iki gün sonra sanırım 29 Ekim indirimleri başlamıştı, hemen Gratis yollarına koyuldum.

Max Factor False Lash Effect Maskara;  plastik, hafif şişkin bir yapıda olduğu için kirpiklere hacim vermekte oldukça başarılı. Kirpiklere dolgunluk verirken, plastik, taraklı sert fırçası sayesinde kirpikleri tek tek ayırıyor. Tek tek ayırma fonksiyonunu yerine getirirken aynı zamanda uzatma konusundaki marifetini de gösteriyor. Bence bu özellikleri Benefit They're Real Maskara ile bire bir benziyor. 

Max Factor False Lash Effect Maskara

Max Factor False Lash Effect Maskara' da benim en sevdiğim özelliklerden bir tanesi de  ilk açtığınızda piyasadaki çoğu maskara gibi vıcık vıcık sulu değil. Aksine sanki bitmek üzere etkisi ile açıyorsunuz paketi^^ 

Max Factor False Lash Effect Maskara gün içinde dökülme yapmayarak Maybelline maskaraların pabucunu dama attırmıştı (ta ki geçen hafta ülkemize yeni gelen Maybelline maskara ile tanışana kadar). Bu konu hakkında sanırım haftaya burada yine bir blog yazısı gelebilir^^ Şu an hala karar veremedim hangisini en çok sevdiğime :)

Sizler de benim gibi plastik fırçalı maskaraları seviyor, hacim ve gün içinde dökülme problemi konusunda başınız dertte ise Max Factor False Lash Effect Maskara' ya bir şans vermelisiniz! 


1 yorum:

  1. O zaman bir de kirpiklerinde karşılaştırmalı yazısını bekliyorum :))

    YanıtlaSil