7 Ekim 2015 Çarşamba

Topicrem Soothing Cleansing Water

Günaydın! Bugün sizlere son 1 aydır severek kullandığım makyaj temizleme suyundan bahsecedeğim.
Topicrem Soothing Cleansing Water



Önceki yazılarımdan biliyorsanız, Garnier Makyaj Temizleme suyunu pek sevmemekle birlikte Bioderma Sensibio H2O' ya bayılıyorum. Elimdeki Bioderma bitince, Topicrem' in bu yüz ve gözleri yatıştırıcı, bebek/çocuk ve yetişkinlerin kullanımına uygun olan temizleme suyuna başladım.

Göz makyajını temizlemede, her misel suda olduğu gibi çok fazla performans beklediğim söylenemezdi. Kullandıktan sonra da bu düşüncemde haklı olduğumu gördüm. Fakat yine de gözlerimi yakmaması, herhangi bir hassasiyet yaratmaması bakımından gönlümü fethetti diyebilirim.


Yüz makyajını temizleme konusunda bence çok başarılı, Bioderma' dan farkı yoktu benim için. Yüzümde herhangi bir irritasyon meydana gelmedi, nazikçe cilt makyajımı temizledi. 

Her ne kadar makyajımı böyle temizleme suları ile temizlesem de yüz yıkama jeli ile yıkamazsam içim rahat etmiyor. Bu yüzden benim makyaj temizliğinde temizleme jeli basamağı kesinlikle oluyor :)

Bir daha alır mıyım? Evet, kesinlikle alırım. Bioderma veya Topicrem hangisini indirimde yakalarsam o :) Gerçi şu sıralar aklımda Cyrene markasında ait temizleme suyunu da denemek var :) 

Sizin favori makyaj temizleme suyunuz hangisi? Yorum olarak bırakırsanız sevinirim...

Diğer Makyaj Temizleme Suları Yazılarım:

4 yorum:

  1. aynısını kullanıyorum, çok memnunum canım

    YanıtlaSil
  2. topicrem çok beğendiğim bir marka bu suyu da kullanacağım en kısa zamanda..

    YanıtlaSil