13 Ekim 2015 Salı

portakalrengi.com || Online Alışveriş 3

Merhaba! Yaz ayları boyunca sıcakla birlikte strese bağlı olarak cildimde oluşan sivilceler sonucunda dermokozmetik ürünlerle iyice haşır neşir olmaya başladım. Hal böyle olunca doktorumun da tavsiyesi olan fakat devletin karşılamadığı cilt bakım ürünlerini  daha uygun fiyatlı oldukları için online dermokozmetik sitelerinden alıyorum. Yine en uygun fiyatlısı nerede diye araştırırken yeni açılan bir online dermokozmetik sitesi çıktı karşıma 


Ağız ve diş bakımı, güneş koruyucular, makyaj, yüz bakımı, vücut bakımı, saç bakımı ve medikal ürünler gibi bir çok seçeneğe sahip olan sitede ürün ve marka yelpazesi de oldukça geniş.
www.portakalrengi.com' da gezinirken dikkatimi çeken bir kaç marka da oldu. Bunlardan biri Uriage. Dermokozmetik bir marka olan Uriage her cilt tipine göre temizleme jeli, tonik, peeling, nemlendirici, güneş koruyucu ve bronzlaştırıcı ürünler gibi bir çok ürün içeriyor.  Uriage Bariesun Mineral Cream  mineral özelliği sayesinde güneşten korurken aynı zamanda bakım yapan bir güneş koruyucu olması nedeniyle yaz kış güneş koruyucu krem kullananan biri olarak alınacaklar listeme eklendi bile. 
                                                  


Sitenin kullanımı da çok kolay. Satın almak istediğiniz markaya ya da ürüne üstte bulunan arama motoruna yazıp kolaylıkla sepetinize ekleyebiliyorsunuz. Kargo ücreti sabit 5.90 TL olup, sürat kargo ile çalışıyorlar. Benim kargom tam bir günde elime ulaştı. Mesafe uzadıkça bu süre 2-3 iş gününü bulabilir diye düşünüyorum.



Benim www.portakalrengi.com ile tanışmamı sağlayan ürünler ise Lierac markasına ait bir Diopticreme Göz Kremi ve Annagaspi spf39 Leke Giderici BB Krem. Ürünleri kullanmaya başladım bile. Belli bir süre deneyimledikten sonra ayrıntılı yorumlarım yine blogumda olucak. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder