23 Ekim 2015 Cuma

Essence Waterproof Eyeliner Pen



Bugün blogumun konuğu makyaj bloglarında çokça methini duyduğum 5-6 aydır elimde olan ara sıra kullandığım 
Essence Waterproof Eyeliner Pen

Essence Waterproof Eyeliner Pen




Essence Waterproof Eyeliner Pen keçe uçlu bir eyeliner olan bu kalem suya dayanıklı olması ile dikkatimi çekmişti. Göz kapakları yağlı olan biri olarak, akmaması bulaşmaması açısından avantaj olduğunu düşünerek satın aldım. Bu fikrimde beni yanıltmadı. Gün içerisinde akma bulaşma herhangi bir sıkıntı ile karşılaşmadım.

Eyeliner çekmek için bu keçe uçlu olan kalemler gerçekten büyük avantaj, fakat bence eli gerçekten eyeliner çekmeye alışkın olanlar için. Yeni başlayanlar bence önce kalemler ile minik noktalar yapıp, sonra üzerinden bir kalem veya kesik uçlu eyeliner fırçaları ile geçmeleri önerimdir.


Essence Waterproof Eyeliner Pen

Essence Waterproof Eyeliner Pen, göz üzerinde akma bulaşma yapmıyor, sürüm kolaylığı sağlıyor her şey çok güzel, fakat ben üzerinden kaç kat geçersem geçeyim simsiyah görüntüyü bir türlü elde edemedim. O yüzden bir daha alır mıyım, sanmıyorum. Keskin çizgileri bu eyeliner ile belirledikten sonra üzerinden siyah renk verecek bir eyeliner ile geçiyorum.

Essence Waterproof Eyeliner Pen, indirimsiz 10.25 TL.Siz daha önce bu eyelinerı kullandınız mı?


Diğer Eyeliner/Göz Kalemi Yazılarım

4 yorum:

  1. Aynen bu şekilde bende kullandım ama malesef tam bir siyahlık vermiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, o yüzden bir daha almayacağım ben de..

      Sil
  2. eyeko ve amway linerdan çok memnunum şimdilik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyeko' yu ilk kez duyuyorum ablacım, Amway' i de merak ettim elimdekiler azalsın bakayım bunlara da :)

      Sil