22 Ekim 2015 Perşembe

Bioderma Sebium Temizleme Jeli || Karma ve Yağlı Ciltler

Yaklaşık 2 aydır hiç aksatmadan kullandığım temizleme jeli bugün blogumun konuğu: 
Bioderma Sebium Temizleme Jeli

Bioderma Sebium Temizleme Jeli

Ürün başlıktan da anlayacağınız üzere karma ve yağlı ciltler için geliştirilmiş. Fotoğraflardaki boyu 100 ml, ben bu en küçük boyunu deneme amacıyla almıştım. Memnun kalınca damacana boy olarak tabir ettiğim 500 ml' lik ambalajlı olanlarından satın aldım. O alışveriş yazımı da şuradan okuyabilirsiniz.

Ürünün kullanım şekli; nemli cilde uygulayarak iyice köpürtülür. Ben de bir nohut büyüklüğünde elime sıkıp belirttiği gibi nemli cildimde köpürtüp, duruluyorum. Akşam makyajımı temizledikten sonra Bioderma Sebium Temizleme Jeli ile yıkıyorum. Eğer akşamdan doktorumun tavsiyesi ile aldığım Clindoxyl jel kremi uyguladıysam sabah da yine Bioderma Sebium Temizleme Jeli ile arındırıyorum. 

Bioderma Sebium Temizleme Jeli

Bioderma Sebium Temizleme Jeli' nin verdiği temizlik hissi inanılmaz güzel, cildi hem bu kadar güzel temizlerken hem de cildimde gerginlik hissi yaratmayan nadir temizleme jellerinden. Daha önce kullandığım bir çok temizleme jelinde cildimde meydana gelen gerginlik hissi rahatsız ediyordu, bunda öyle bir problem olmaması sevindirici. 

Tabi benim Bioderma Sebium Temizleme Jeli' ni asıl alma sebebim yaz ortasından beri savaştığım sivilcelerim oldu:) Cildimdeki yağlanmayı düzenledi, yeni sivilce oluşumunu engellediğini düşünüyorum. En azından bende etkisi böyle oldu. 

Kokulardan çabuk sıkılan biri olarak iki aydır Bioderma Sebium Temizleme Jeli' nin kokusundan sıkılmadım :) Hafif erkek parfümü gibi bir kokusu var. Etkisi de uzun sürmüyor açıkçası belki de ondan sıkılmadım. 

Paraben konusunda titiz davrananlar için ise geçtiğimiz senelerde sanırım ürün paraben içeriyormuş, bendeki üründe paraben içermediği yazıyor. Yeni satın aldığım 500 ml' lik ambalajlı olanında da paraben içermediği yazıyor.

100 ml' lik Bioderma Sebium Temizleme Jeli' ni online dermokozmetik sitelerinden ortalama 10-12 TL' ye satın alabilirsiniz.



4 yorum:

  1. ben çok severim bu jeli yağdan çok güzel arındırır cildimi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayıldım o yüzden iki yıllık stoğum var artık:)

      Sil
  2. Denemediğim çok marka ve cilt bakım ürünü var, denenecekler arasına girdi. Yeni sivilce oluşumunu engellemesi hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım aynı etkileri gösterir siz de memnun kalırsınız :) Ben 1 lt daha aldım bu bitince :)

      Sil