20 Ekim 2015 Salı

Farmasi Allık Tender Blush On No: 09

Farmasi allıkları çok uzun süredir denemek istiyordum. Çevremde Farmasi temsilcisi olmadığından hep bir şekilde ertelerken, karşıma sevgili Fulya çıktı, Instagram hesabına şuradan bakabilir ve sipariş verebilirsiniz. Denemem için bana istediğim renkte olan 
Farmasi Tender Blush On No:09 ' u gönderdi.



Farmasi Tender Blush On No:09, içinde bolca turunculuk bulunduran şeftali rengi çok tatlı bir allık :) Hele ki benim gibi şeftali tonları allıklara bayılıyorsanız, bence allık koleksiyonunuzda olması gereken bir renk. 


Pigmentasyonu bence fiyatının çok üstünde. Fırçaya gelen rengi çok çok kolay veriyor, bu yüzden uygularken dikkatli olmakta fayda var. Fırçaya ürünü az az alarak uygularsanız, palyaçoya dönüşme riskiniz minimuma iniyor :) Pigmentasyonunun başarılı olması, rengini kolay vermesi özelliklerine rağmen, eğer hafif uygulama yaptıysanız gün içerisinde tazeleme gerektiriyor. 





Allığı fırçaya alırken, tozutma sorunu var, fakat o kadar güzel renk veriyor o kadar güzel kek harcı kokuyor ki ben bu sorunu hiç dert etmiyorum. 



Dikkatli bir şekilde yoğun uyguladığım zaman, kalıcılık konusunda herhangi bir şikayetim yok. Fiyatı ise indirim zamanları 12 TL' ye kadar düşüyor diye biliyorum. Sahip olmak için yukarıda belirttiğim Fulya' nın sayfasından kolaylıkla satın alabilirsiniz. 

4 yorum: