27 Ekim 2015 Salı

Note Sandy Pink Allık

Merhaba :) Bugün blogumun konuğu Note Cosmetics' in 
Sandy Pink adlı allığı.

Note Sandy Pink Allık
Note Cosmetics' in mat allıklarını ilk kez kullanmıyorum, daha önce de Pink In Summer rengini detaylı olarak yazmıştım. Kapağı çok sağlam, hatta ben açarken biraz zorlanıyorum bile diyebilirim. Böyle sağlam olması çantama atıp çıkmak için kolaylık sağlıyor, en azından aklım kalmıyor 'aman açıldı mı, aman kırıldı mı' diye :) 

Allığın kapağını kaldırdıktan sonra, bir aşama daha sizi bekliyor, orada da eğer dışarıda  iseniz,yanınızda fırçanız yoksa uygulama kolaylığı sağlayacak minik bir fırça karşılıyor. Ben bu fırçayı kontür uygulamasında daha çok sevdim.

Note Sandy Pink Allık

Gelelim rengine, açık buğday tenli biri olarak kendime yakıştırdığım nadir pembe allıklardan diyebilirim. İçinde hafif de olsa kahvelik ve şeftalilik de barındırıyor, belki de kendime yakıştırma sebebim bu olabilir. Yapısı incecik, ipeksi bir bitiş sağlıyor. Kokusu zaten bebek pudrası gibi :) Koklamadan sürdüğüm bir gün yok. 

Pigmentasyon, The Balm allıkları kadar korkutucu değil :) Hatta fiyatına göre pigmentasyonu çok da iyi bence. 

Kalıcılık, eğer yüzümde BB krem/fondöten var ise 3-4 saate kadar dayanıyor, direkt tene uygulama ile de 2 saate kadar kalıcı olduğunu söyleyebilirim. 

İndirimsiz olarak 29.90 TL. 1 alana 1 bedava kampanyasında iki ayrı rengini bu fiyata almıştım.

Diğer Note Cosmetics Yazılarım:

4 yorum:

  1. rengi tek kelime ile muhteşem

    YanıtlaSil
  2. note allık hiç denemedim ama güzel gözüküyor diğer ürünler kadar iyiyse denenebilir bu da yani.. :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacım bir bak derim, özellikle kokusu ayrı bir güzellikte :)

      Sil