5 Ekim 2015 Pazartesi

Estee Lauder Double Wear Concealar || Kapatıcı

Merhaba bugün sizlere benim özel günler için kurtarıcım olan çok sevderek kullandığım kapatıcıdan bahsedeceğim. 
Estee Lauder Double Wear Kapatıcı


Blogumu açmadan önce/açtıktan sonra o kadar çok kapatıcı deneyimleme şansım oldu ki L'oreal, Essence, Avon, Beyu, Maybelline, Rimmel London, Note... Yine dönüp dolaşıp kullanmaya devam ettiğim kapatıcım ünvanına sahip olan Estee Lauder Double Wear Kapatıcı.

Aslında yukarıda saydığım markalardan hala severek kullandıklarım yok değil fakat hepsinde istediğim özelliklerden biri eksik :) Tüm istediğim özellikler Estee Lauder Double Wear Concealar' da mevcut. Yüksek örtücülük, kalıcılık, çizgilere dolmama daha ne olsun :)

Estee Lauder Double Wear Concealar kullandığım zaman hafif yağlı göz çevresine sahip olmama rağmen, pudra ile sabitlemeye gerek duymuyorum. Hatta öyle çabuk sabitleniyor ki kapatıcıyı uygularken hızlı davranmakta fayda var. Kuru göz altlarına sahipseniz, bu kapatıcıdan uzak durmanız gerekebilir veya yeterince nemlendirdikten sonra kullanabilirsiniz. 

En doğal bitişi parmaklarımla veya ıslak bir sünger yardımı ile yakaladım. Gün içerisinde grileşme veya renkte herhangi bir değişimle de karşılaşmadım. Nasıl uygulama yaptıysam 6-7 saat sonrasında da aynı şekilde duruyordu. Benim gibi genetik olarak kahvemsi morumsu göz halkalarına sahip iseniz, yüksek örtücülüğe sahip olan bu kapatıcıya bir şans verin derim. 

Estee Lauder online sitesinde 90 TL' ye satılıyor. Trendyol veya Boyner' den kampanyalarda yakalarsanız daha uygun fiyata da sahip olabilirsiniz. 

Diğer kapatıcı yazılarım:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder