8 Ekim 2015 Perşembe

Farmasi Matte Lipstick 09 numara

Farmasi' nin Matte ruj serisinden 09 numara bugünkü konuğumuz. Bana şeftali tonlarını sevdiren ikinci ruj diyebilirim :)


Yapı, kalıcılık, renk gerçekten bayılarak kullandığım bir ruj oldu. Renk ilk bakışta şeftali tonlarında gözükse de, içinde bol pembelik barındıran bir şeftali. Gün ışığına çıktığınızda pembelik daha da ön planda. Sanırım bu şeftalimsi renge bayılma nedenim içindeki pembelik olmalı :) Benim gibi açık buğday tene sahip iseniz bence bu ruj size de çok yakışacaktır. Şeftali tonlu allıklarımla muhteşem ikili oldular.

Yapısı mat olmasına rağmen beklediğim kurutma olayı ile karşılaşmadım, aksine sürümü normal bir ruj kadar yumuşak. İlk katta gördüğünüz rengi elde ediyorsunuz. 

Benim dudaklarım çok kuruduğu için, mat rujları sürmeden 10-15 dk kadar önce hep lip balm sürerim. Belki de lip balmın etkisinden dolayı dudaklarımda ekstra bir kuruluk ile karşılaşmadım. Gün içerinde bir şeyler yiyip içsem de renk homojen bir şekilde silindi.

Kapağını açtığınızda burnunuza gelen klasik şekerli farmasi kokusu, rahatsız edici seviyede değil, hatta sürdükten sonra kokuyu almanız gittikçe azalıyor. 

Ben bu serinin başka renklerine de bakmayı düşünüyorum. Sizler de Farmasi ürünlerini denemek isterseniz, sevgili Fulya ile iletişime geçebilirsiniz. 

Diğer Farmasi Ruj Yazılarım:

Farmasi True Color Ruj 22 Numara


Fulya' nın Instagram sayfası: https://instagram.com/farmasikozmetik_turkiye/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder