21 Ekim 2015 Çarşamba

mamacım.com || Online Alışveriş 4

Online olarak alışveriş yapmayı seven biri olarak geçenlerde yaptığım alışverişi sizlerle de paylaşmak istedim. mamacım.com bir çok dermozkozmetik markasının bulunduğu ve besin takviyelerinin satıldığı güvenerek alışveriş yaptığım sitelerden biri.



İhtiyacım olan ürün nerede uygun fiyatysa oradan alışveriş yapmayı tercih ediyorum. Bioderma Sebium Temizleme Jelim bitmek üzereyken büyük boyunun burada indirimli olduğunu görünce hemen satın almak istedim. 

Sitenin düzeni de tam istediğim şekilde. Satın almak istediğim markayı sağ tarafta bulunan Tüm Markalar bölümünden seçiyorum. Geçen haftalarda satın aldığım Bioderma Temizleme Jeli şu an %25 indirimli 1 alana 1 bedava olarak (500ml+500ml) 63.50 TL' ye satışta. Bir çok drug store ürünün indirimli fiyatı ile nerdeyse aynı fiyata geliyor. 


Doktorumun da tavisyesi üzerine yıl içinde dönemsel olarak kullandığım Pharmaton multi vitamin kompleksi de almak için, Besin Takviyeleri bölümünden seçerek 25-26 TL gibi bir fiyata satın aldım. 


Sitenin Aras Kargo ile sabit kargo ücreti 3.54 TL. Kapıda ödeme imkanı da bulunmakta (kargo+kapıda ödeme: 7 TL).

Siparişimin geliş hızından da çok memnun kaldım. Öğle saatlerinde vermiş olduğum sipariş bir gün sonra sabah saatlerinde elime ulaştı. Siparişime herhangi bir tester istiyorum notu düşmememe rağmen üç tane de çeşitli markalardan tester eklenmişti.
Kısacası çok memnun kalarak alışveriş yaptığım bir site oldu tavsiye ederim. 

2 yorum:

  1. mamacım çok memnun kaldığım bir site hem baya indirim oluyor hem de hızlı gönderim yapıyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en çok hızlı gönderime bayıldım testerların da tadından yenmedi :)

      Sil