6 Ekim 2015 Salı

Maybelline Rocket Volume Express Maskara

Günaydın! Bugün sizlere uzun süredir kullandığım ve bir sevip bir sevmediğim maskaradan bahsedeceğim. 
Maybelline Rocket Volume Express Maskara



Fırçası plastik, biraz da tombulca. Fırçayı görür görmez, 'tam da istediğim gibi' dedim. Çünkü ben plastik fırçaları tek tek ayırarak tarama özelliklerinden dolayı ayrı bir seviyorum. Üzerinde bir de 'volume' ibaresini okuyunca çok seveceğimi düşündüm. 

Büyük heveslerle denemeye koyulduğum Maybelline Rocket Volume Express Maskara ilk açtığımda inanılmaz ıslak geldi. İlk katta kirpiklerimi birbirine yapıştırdı. Resmen fazla olduğunu düşündüğüm kirpiklerim sanki 4-5 tel kalmıştı. 


Islak yapısını azaltmak için bir gece açık bıraktığım maskarayı ertesi gün tekrar denedim. Tek tek ayırma konusunda oldukça başarılıydı, istediğim şekilde uzatma konusunda da başarılı geldi. Simsiyahtı, gün içinde akma ve bulaşma da yapmadı. İlk katta tek tek ayırdı, simsiyah boyadı ikinci katı denedim: istediğim dolgunluğu veremedi. 

Kısacası benim maskaradan beklentim olan dolgunluk konusunda pek anlaşamadık. O yüzden bir daha almam. Maybelline Rocket Volume Express Maskara' yı Gratis, Watsons, Rossmann, Cosmetica vb kozmetik marketlerden 15-17 TL civarına sahip olabilirsiniz. 

                                                  Diğer Maybelline Maskara Yazılarım:
                                            Maybelline The One by One Volume Express
                                        Maybelline The Colossal Go Extreme Mascara

2 yorum:

  1. maybelline maskaraları çok severek kullanırım ben de..

    YanıtlaSil