19 Ekim 2015 Pazartesi

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici

Çift fazlı göz makyaj temizleyicilerinde yeni arayışlara girmişken, geçtiğimiz bayram indiriminden edindiğim 
Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici bugün blogumun konuğu

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici 


Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici, ilk başta da söylediğim gibi çift fazlı bir temizleyici. Çalkalayarak kullanım öneriliyor, çalkalanınca aktif hale gelerek suya dayanıklı göz makyajını çıkarmayı ve rimeli bile zorlanmadan, gözünüzü acıtmadan temizlemeyi vaat ediyor. 

Benim gibi eyelinersız makyaj olmaz diyorsanız, bolca kalem maskara kullanan biriyseniz; cildinizi tahriş etmeden nazikçe çıkarabilen çift fazlı ürünlere yönelmeniz kaçınılmaz oluyor.

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici 
Yağlı bir kalıntı bırakmaz, kullanım sonrasında cildinizde temizlik ve ferahlık hissedersiniz diyor. Yağlı his tabi ki de bırakıyor, ben sonrasında makyaj temizleme suyu ile üzerinden geçiyorum böylece daha sonra yağ bezesi oluşumuna da engel olmuş oluyorum. Zaten sonrasında da göz doktorumun tavsiyesi üzerine bebek şampuanı ile göz çevremi kirpik diplerini iyice yıkıyorum.

Demin de belirttiğim gibi bol eyeliner ve maskara kullanan biri olarak göz çevremi tahriş etmeden nazikçe temizlememi sağladığı için iyi ki de denemişim dediğim bir ürün oldu Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici. İndirim zamanlarında stoklayacağım ürünlerden biri artık benim için.

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici 
Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici' nin tek eksi yanı geniş ağıza sahip bir sistemle kullanılıyor olması. Ne kadar az miktarda almaya çalışırsanız çalışın, illa ki dökülüyor ve ürün israfı oluyor. Onun dışında sevdiğim bir ürün oldu.

Migros, Gratis, Watsons ve Rossmann mağazalarından indirimsiz 20 TL civarında fiyata sahip olabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Ben de bu aralar çift fazlı göz makyaj temizleyicisi arayışına girdim. Daha önce Loreal Paris'in çift fazlısını kullandım ve çok memnundum. En son aldığım ise Diadermine'di. Ama çok yağlı bir his bırakıyordu. Çok rahatsız edici. Sanırım Neutrogena'ya şans verebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bir bak derim en yakın indirimde :) Ben de güzel bir indirime denk gelirsem stoklayacağım :)

      Sil
  2. güzel bir temizleyici bu seviyorum ben de..

    YanıtlaSil