13 Ekim 2015 Salı

Note Cosmetics Full Covarage Concealar 03 Sand

Merhaba! 

Genetik olarak göz altları kahve/mor halkalara sahip biri olarak şu yaşıma kadar pek çok kapatıcı denedim. Bugünkü konuğumuz Note Cosmetics Full Covarage Concealar 03 Sand rengi. 




Şimdiye kadar neden denemedim diye kendime kızdığım bir kapatıcı kendisi. Aslında Note Cosmetics standına kapatıcı almak için yanaştım dersem yalan söylemiş olurum. Çok severek kullandığım kalem farlardan birini aldım, kampanya dolayısı ile başka bir ürün daha seçmek zorundaydım ben de bu şansımı çok övülen kapatıcıdan yana kullanmak istedim. 

Gelelim benim göz çevremin özelliklerine: Normalden yağlıya dönük göz çevrem orta seviyede kahvelik ve morluk içeriyor. Göz çevremde derin kırışıklıklar yok, hatta belli belirsiz mimik çizgilerim haricinde hiç kırışıklık yok.

Bir kapatıcıdan istediğim ise, fazlaca örtücülük, aydınlık bir görüntü, çizgilere dolmama, pudra ile sabitlemeye gerek duymama ve en önemlisi gün içinde renginin griye dönmemesi.



Note Cosmetics Full Covarage Concealar, bendeki rengi 03 Sand. Aslında kapatıcı alırken en açık tonlarını almayı tercih ederim, aydınlık bir görüntü elde etmek açısından. Fakat markanın renk skalası o kadar açık renkten başlıyor ki, 01 Ivory rengini almak için süt beyaz olmak gerekiyor bence :) Ben renk konusunda sorunlu olan göz altlarımı 03 Sand renginin güzel kapatacağını düşündüm ve bunda yanılmadığımı da gördüm. 

Örtücülük ortanın üstünde. Mat bitişli bu kapatıcıyı kullanmadan önce göz altlarını çok iyi nemlendirmek gerekiyor. Nemlendirme yeteri kadar sağlandıysa çizgilere dolma gibi bir problemle karşılaşmıyorsunuz. Pudra ile sabitlemeye gerek duymadığım nadir kapatıcılardan. Bir diğer sabitlemeye ihtiyaç duymadığım kapatıcı Estee Lauder Double Wear Concealar. 

Note Cosmetics Full Covarage Concealar 03 Sand Hem kahve/mor halkalarımı başarılı bir şekilde kapatıyor, hem de abartılı olmayan aydınlık bir görüntü sağlıyor. Bir kapatıcıdan daha ne isterim ki dedirtiyor :) Benim için en önemli özelliklerden bir tanesi de kapatıcı uygulamasından bir kaç saat sonra renginin griye dönmemesi. Note kapatıcı gün boyunca renginde en ufak bir değişime uğramayarak, bu özelliğiyle de tam not alıyor benden. 

Uygun fiyatlı kapatıcılardan Note favorim oldu bile. Note Cosmetis dönem dönem 1 alana 1 bedava kampanyalar yapıyor. İndirimlerden birine denk gelirseniz mutlaka deneyin diyorum. İndirimsiz fiyatı 24.90 TL. 

Sizin favori kapatıcınız hangisi?

Diğer kapatıcı yazılarım:



10 yorum:

  1. son inidirimden almıştım bende aynı rengi hayatımın kapatıcısı değil ama denediğim çoğu kapatıcıya göre gayet iyi hem performans hem de fiyat açısından..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ablacım, ben L' oreal True Match' in çok abartıldığını düşünüyorum. Bence bu daha başarılı.

      Sil
  2. bende bi bakayım buna, teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. bloguma beklerim http://esyspage.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. ben de hemen bakiyorum buna, tesekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle deneyeceğim. Bloğunuzu talibe alıyorum. Benim bloğuma da beklerim. Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil