5 Mayıs 2015 Salı

Garnier Temizleme Jeli | Yeşil Çay ve Arındırıcı Moringa Özleri

Bugün çok severek kullandığım bir yüz yıkama jeli konuğumuz.  Karma ve yağlı ciltler için özel formüle edilmiş Garnier Yeşil Çay ve Arındırıcı Moringa Özlü Temizleme Jeli.





Garnier Yeşil Çay ve Arındırıcı Moringa Özleri bulunan Temizleme Jeli, içeriğinde paraben, bulundurmuyor ve hassas ciltlerin kullanımına uygun bir ürün. Gözenekleri genişlemiş karmadan yağlıya dönük bir cilde sahip iseniz ve cildinizi arındıracak mükemmel bir temizleyici arıyorsanız uygun olduğunu söylüyor. 

İçeriğindeki Moringa tohumu, suyu bile kirlerden arındırıp içilebilir hale getirebilen çiçekli bir bitki. Moringa özleri ile sebum fazlasını ve cildinizdeki kirleri temizlemeyi, yeşil çay özlü formülünün de cildimizi matlaştırıp, gözenekleri sıkılaştırdığını vaat ediyor.




Ben karma cilde sahibim ve kış aylarında özellikle yanaklarımda kuruma oluyor. En büyük beklentim cildimi arındırması ve bunu yaparken de kurutmamasıydı. Ürünü ilk olarak Ağustos ayında aldım. Yazın yanaklarımda kuruma olayı olmadığı ve biraz da sivilcelenme sorunum için kokusunun güzelliğine de bayılarak kullanmaya başladım. 

Jel yapıdaki bu ürünü yüzümü hafifçe ıslattıktan sonra elime alıp güzelce köpürtüp yüzüme uyguluyorum. Temizleyici jelin köpürdüğünü görmek cildimin nedense daha iyi temizlenmiş olduğunu düşündürüyor. Bu düşüncemde haklı olduğumu da yüzümü jel ile yıkadıktan sonra  gül suyuyla sildiğimde pamukta makyaj kalıntıları ile karşılaşmadığım zaman anladım.





Cildimde abur cuburu fazla kaçırmadığım sürece sivilce çıkmıyor, onun dışında aşırı yağlanma gibi bir sıkıntım da olmadığı için bu konudaki etkisi hakkında pek yorum yapamayacağım. Kış aylarında kokusuna hayranlığımı durduramadığım için, yine kullanmaya devam ettiğimden yanaklarımda biraz gerginlik hissi yaşıyordum. Bu hissi de nemlendirici sayesinde bertaraf ediyordum. Ayrıca var olan burnumun üzerindeki gözenekleri sıkılaştırması konusunda bir etkisini göremedim. Bir de  pompalı şişede olmaması ürünün elinize fazla gelmesi açısından  dezavantaj olduğunu düşünüyorum.

Kısacası, kışın yanaklarımda yarattığı gerginlik hissi ve paketlemesi dışında ben bu ürünü sevdim!




Artık bahar yaz aylarına da geldiğimize göre gönül rahatlığıyla gerginlik hissi olmadan kullanabileceğim için çok mutluyum. Ama şimdiden kış için biraz daha cildime uygun dermokozmetik bir temizleme jeli arayışına girmem gerektiğini düşünüyorum.

Garnier Yeşil Çay ve Arındırıcı Moringa Özleri bulunan Temizleme Jeli' ni  Gratis, Watsons, Migros'lardan 14-15 TL gibi bir fiyata alabilirsiniz. 

9 yorum:

  1. Ben bu serinin toniğini kullanıyorum.Yazısını da yazdım hatta.
    Aşırı kurutsa da iyi temizliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir ara toniğini almaya yeltendim, ama kokusu çok keskin gelince geri bıraktım. Gül suyu ile devam ediyorum tonik işlemine:) Hemen bakıyorum tonik yazına!

      Sil
  2. Benim yüzüm aşırı yağlı neredeyse hiç sivilce eksik olmuyor diyebilirim ve bundan kaynaklanan sebepten dolayı sivilce lekeleri de çok var yüzümde.Bu ürünü alsam faydasını görür müyüm?Yada siz bana ne tavsiye edersiniz acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün karma/yağlı ciltler için diyor. Bence deneyebilirsin bunu. Sivilce lekeleri hatta sivilceler için iki yazım mevcut blogumda. Sivilceler için formül ve sivilceler için sudocrem. Bu yazılarıma bakmanı da tavsiye ederim. Sevgiler:)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar, kuru hassas bir cilde sahibim, çok hafif t bölgemde yağlanma hissediyorum. Aşırı kuruluktan kaynaklanan sivilcelerim de var. Hangi yüz temizleme jelini önerirsiniz? Uygun fiyatlı olması tercihimdir sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) Şu sıralar kullandığım Bioderma Sebium Temizleme Jeli' nden memnunum. Hem yağlanmayı dengeliyor hem de cildi kurutmuyor. Online dermokozmetik sitelerinden indirimler oluyor, 10-15 TL civarı 100 ml denemek istersen:)

      Sil
  5. Merhabalar siyah noktaları ortadan kaldırır mı

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben bir konu paylaşmak istiyorum bu ürünle ilgili. Bu ürüne ben aşıktım en az 10 tane bitirmişimdir. Yağlı bi cilde sahibim ve 1 saat sonra burnum ve alnın sünger gibi hemen yağlanıyordu. Başka temizleyicilerle çare bulamadım. Bu ürün bana çare oldu. Fakat 1 aydır bu ürün yüzümde alerji yaptı şimdi kullandığım an direk döküntü ve kaşıntı yapıyor. Hiç bi şekilde kullanamıyorum hassasiyet oluştu. Benim kullanıcılara tavsiyem ürün güzel fakat bu durumu yaşamamaları için sadece t bölgesine uygulayıp yıkamaları. Yanak şakaklar ve ağız kenarları kuruyup sivilcelenme yapıyor. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil