2 Mayıs 2015 Cumartesi

Bitenler 1

Herkese Merhaba!


Makyaj bloglarında severek okuduğum Bitenler serisinin ilkini yazmak için karşınızdayım. Nedense bana bu tür yazılar daha bilgilendirici geliyor. Birçok ürün hakkında bir yazı okuyarak genel bir fikir edinmiş oluyorsunuz. Bu yüzden postumu büyük bir hevesle yazıyorum:) Fotoğraf konusunda da sanırım en fakir yazım olabilir, çünkü daha önce Instagram' da paylaşıp ayrıntılı olarak bahsedemediğim ürünler hakkında olacak. Dolayısıyla o ürünlerin hepsi çöpte ve kim bilir hangi geri dönüşüm kutusunda...






Hadi o zaman başlayalım!

Nivea Günlük Temizleme ve Peeling Jeli: Peeling partiküllerine sahip olduğundan karma bir cilde sahip olduğum için günlük kullanımda tercih etmedim. Sadece duşta kullandığım bir ürün oldu. Gözeneklerim hafif açıldıktan sonra bir peeling eldiveni yardımıyla tüm yüzüme uyguluyordum. Siyah noktaları önleme vaadini yerine getirdiğini söyleyemeyeceğim. Fakat verdiği temizlik hissi güzel, kokusu da çok ferah. Yanaklarımda yarattığı gerginlik hissinden dolayı bir daha almayacağım.

Nivea Creme Care Duş Jeli: Mis gibi Nivea kokuyor diyebilirim. Vaat ettiği gibi temizlerken aynı zamanda yoğun bir nemlendirme de sağlıyor. Bence çok başarılı. Şu an Palmolive Thermal Spa duş jelini kullanıyorum. Sanırım bittikçe bunları dönüşümlü olarak kullanabilirim. 

İpek Makyaj Temizleme Pedi: Şuradaki yazımda da bahsettiğim gibi İpek' in bu serisi benim gözlerime biraz sert geldi, İpelina serisindeki Oval Makyaj Temizleme pedleri daha yumuşak, onlardan daha memnunum.

Avon Solutions BB Krem: Yapısındaki ışıltılar benim gibi ten makyajını sevmeyen biri için fazla geldi. Yoksa herhangi bir tahriş ya da sivilcelenme sıkıntısı ile karşılamadım. Orta düzeyde kapatıcılık da sağlıyordu. Fakat dediğim gibi ışıltılar yüzünden sürekli kullandığım bir ürün olmadığı için son kullanma tarihi doldu ve çöpe gidiyor.

Avon Pink Bouquet Dudak Kalemi: Daha blogumu açmadan önce Instagram' da bol miktarda beğenimi belirten bir fotoğraf paylaşmıştım. Şuradan okuyabilirsiniz. Bittikçe aldığım, kalıcılık konusunda da oldukça başarılı bir ürün.

Avon Anew Dudak Bakım Stick'i: Dudak dolgunlaştırma vaadini yerine getirdiğini söyleyemeyeceğim. Fakat Spf15 içerdiği için ben dudak kalemlerinin ve rujların altına baz olarak kullanıyordum. Son kullanma tarihi geldiği için bu da bitmeden çöpe gidiyor.


Sizler bu ay hangi ürünleri bitirdiniz? Aşağıya yorum olarak bırakırsanız sevinirim.

Bir sonraki postta görüşmek üzere...

Ben aynı zamanda Instagram' dayım: hergun1kozmetik






2 yorum:

  1. Merhaba bloğunu yeni keşfettim ve takibe aldım :) Bana da beklerim :)

    ataleofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil