15 Mayıs 2015 Cuma

Garnier BB Krem Miracle Skin Perfector

Merhaba!

Bugün blogumun konuğu bana Instagram' da sıkça sorulan elimdeki tek BB krem olan Garnier BB krem.



Benim gibi fondöten kullanmayı sevmeyen, fakat cilt tonu eşitsizliklerini kapatırken aynı zamanda da nemlendirmek isteyenler Garnier BB kremi sevebilirler. Garnier BB Krem normal ve karma/yağlı ciltler olmak üzere iki alternatife sahip. Karma bir cilde sahip olmama rağmen yağlı ciltler için olanını tercih etmedim. Çünkü yanaklarım pudramsı bir ürün kullandığımda pul pul bir görüntü veriyor. Beyaz tenli olmadığım halde (hafif sarımsı bir tene sahibim) ürünün rengi hafif koyu geliyor tenime. Bu yüzden elimdeki yağsız mat bitişli La Roche Possay Güneş Kremimle karıştırıp parmaklarımla uygulama yapıyorum. Böylece hem Garnier BB kremin rengini biraz açmış oluyor, hem de daha sonra parlama olayına karşı önlem alıyorum. Böyle kullandığımda T bölgemdeki sivilcelenme olayı da çözülmüş oldu. Güneş kremiyle birlikte kullandığım zaman pudra uygulaması da gerektirmiyor.




Ürünü tek başına kullandığım zaman karma bir cilde sahip olduğumdan T bölgemde hafif sivilcelenmeye neden olduğu için bundan sonra başka BB kremler denemeyi düşünüyorum.

Sizler de bu ürünü Gratis, Watsons, Cosmetica, Migros gibi marketlerde indirimlerde 15-16 TL civarında bulabilirsiniz. Sizler hangi BB kremi kullanıyorsunuz? Yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. 

Herkese mutlu hafta sonları...

2 yorum:

  1. Paylaşım için çok teşekkürler, ben şu ara LOREAL Sikn Perfection 5'i 1 arada BB krem kullanıyorum.Daha yeni kullanmaya başladığım için pek bir şey söyleyemeyeceğim. Sayfama bende beklerim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yine de:) Ben de ziyaret ediyorum hemen!

      Sil