19 Mayıs 2015 Salı

Essence Allık Silky Touch Blush 80 Autmn Peach

Herkese Merhaba!

Bugün sizlere sevimli minik ambalajlarına bayıldığım Essence' ın 80 Autmn Peach allığından bahsedeceğim. 




İlk başta da söylediğim gibi makyaj çantalarına atıp çıkmalık minik kutusu ile Essence 80 Autmn Peach Allık ve o güzel şeftali rengi sayesinde Essence standından bir tane almama sebep oldu :) Özellikle benim gibi sarı alt tonlu ve buğday ten rengine sahip ya da yazın hafif bronz tene sahip kişilerin bayılarak kullanacağını düşünüyorum. 

Rengi isminden de anlaşılacağı gibi tam bir şeftali rengi. Böyle resimde görünen turunculuk sizi korkutmasın, pigmentasyonu fena olmamasına rağmen (The Balm allıklarından sonra:) yanakta bu kadar turuncu durmuyor. İçerisinde ışıltılar olmamasına rağmen hafif sedefli duruşundan dolayı çok mat bir allık demek doğru olmaz.


Uygulama sırasında The Balm allıklar gibi çok fazla tozutma sıkıntısı yaşamıyorsunuz. Öncelikle bir allık fırçası yardımı ile uygulamak istediğim bölgelere tampon hareketlerle allığı oturtup, daha sonrasında yuvarlak harekelerle dağıtma işlemini gerçekleştiriyorum. Yüzüme sağlıklı bir görüntü veriyor. 


Pigmentasyonu fazla olmamasına rağmen 3-4 saat ilk uygulamadaki rengini koruyor. Daha sonra bu görüntü yavaş yavaş kayboluyor. Bence yazın bol maskara, coral renkte rujlar ve bu allık güzel bir üçlü olacaktır diye düşünüyorum. Yaz için kalıp gibi makyajlardan da hiç hoşlanmayan biri olarak bence 3-4 saat de yeterli bir kalıcılıktır diye düşünüyorum. 




Sizler de Essence 80 Autmn Peach Allık' a Gratis, Cosmetica, Rossmann gibi kozmetik marketlerden 9.25 TL' ye sahip olabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Essence'in bu allıklarını kullanan herkes beğeniyor hem fiyatı uygun hem performansı güzel hem de gramajı küçük olduğundan balm ın allıkları gibi yıllarca kullanma durumu söz konusu olmaz diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen pigmentasyon The Balm' lar ile yarışamaz bile :)

      Sil