24 Ağustos 2015 Pazartesi

Tresan Biberiye Canlandırıcı Bakım Şampuanı

Yaklaşık 1 ay önce kullanmaya başladığım 
Tresan Biberiye Canlandırıcı Bakım Şampuanı (Yağlı Saçlar İçin) bugün blogumun konuğu




Şampuanın özelliklerine geçmeden önce biraz saçlarımdan bahsedeyim: dipleri yağlı, uçları kuru, ince telli, hacimsiz ve çabuk yağlanıyor.

Tresan Biberiye Canlandırıcı Bakım Şampuanı; içeriğindeki biberiye ekstresi ferahlatıcı etkisi ile saçlarınızda serinlik ve rahatlama hissi bırakmayı, saçları besleyerek dış etkenlere karşı güçlendirmeyi ve dayanıklı hale getirmeyi vaat ediyor.

Dipleri yağlı olan saçlarım, yaz sıcakları ile de birleşince yağlanma ile başa çıkımaz hal alıyor. Her gün yıkanmanın da saç derisinin yağ dengesini bozacağını bildiğimden saçlarımı  gün aşırı yıkamaya gayret ediyorum. Günlük kullanım için de uygun olduğu söylenen bu şampuanı yaklaşık bir ay önce kullanmaya başladım.

Şampuan şeffaf renkte, sulu jel kıvamında. Kapağını açtığınızda içeriğindeki biberiye kokusunu almamanız mümkün değil. Egeli' ler bu kokulara alışkın olduğundan yadırgamayacaktır. Bana küçükken Kuşadası' na giriş yolunda dışarıdan arabaya sızan kokuyu hatırlatıyor ki bu da biberiye kokusunun ta kendisi :) İçeriğinde SLS bulunuyor. Kullanım için elime ceviz büyüklüğümde alıyorum kolayca köpürüyor. Neredeyse belimde olan saçlarıma bu miktar yeterli geliyor.

Banyo sonrasında saçlarıma verdiği temizlik hissine bayıldım. Banyoda saçımı kirden ve yağdan bu kadar iyi arındıran bir şampuan ile daha önce karşılaşmadım desem abartmış olmam. Yağlı saçlar için ibaresinin hakkını veriyor. Ancak saçımın yağlanma süresini geciktirdiğini söyleyemem, ki öyle bir vaadi de yoktu :) Saçlarım ince telli ve hacimsiz olduğu için, banyo sırasında saç kremi kullanmıyorum. Ona rağmen banyo sonrasın çok karışık olan saçlarımı eskisinden farksız zorlanmadan tarayabildim.


İki hafta boyunca sadece Tresan Biberiye Canlandırıcı Bakım Şampuan'  ı deneyimledim, banyo sonrasında tek başına etkisini görmek için. Vaat ettiği gibi saçlarım daha canlı ve özellikle uç kısımlar daha hacimli hale geldi. Hatta yağlı saçlar için olması önce saç uçlarımı kurutacak ve taramakta zorlanacağım diye korkmadım değil. Fakat korktuğum olmadı, aksine parlaklığını ve yumuşaklığını da korudu. 

Kokulardan çabuk bıkan biri olduğumdan, Tresan Biberiye Canlandırıcı Bakım Şampuan' ını ilk temizleme ve arındırma şampuanı olarak bayılarak kullanmaya devam ediyorum. Bundan sonra da kesinlikle almaya devam edeceğim bir ürün oldu.

Tresan Biberiye Canlandırıcı Bakım Şampuan' ın fiyatı 15.90 TL ve 500 ml' lik ambalaja sahip. Çok bereketli bir ürün. Açıldıktan sonra 12 ay raf ömrü var.  Gratis, Watsons, Migros, Rosmann ve eczanelerden temin edebilirsiniz.




7 yorum:

  1. ısırganlısını severdim bunun ama uzun süredir kullanmadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç diplerin yağlı ise bundan da dene derim ablacım, çok sevdim:)

      Sil
  2. peki benim saçlarım yağlı evet ama saç uçlarımda boya var ee doğal olarak yıpranmış genede bu şampuanı kullanabilirmiyim???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de saç uçlarım yıpranmış(fakat boyalı değil). Siz bir saç kremi takviyesine ihtiyaç duyabilrsiniz diye düşünüyorum. Ben de banyo sonrası saç bakım yağları veya kremleri ile tarama işlemini gerçekleştiriyorum.

      Sil
  3. saçlarımda seninkilerle aynı özellikte ince telli ve çabuk yağlananan cinsten:) ama benim sorunum yağlı olmasından ziyade çok dökülmesinden . en kısa sürede deneyeceğim bu şampuanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dökülme için, Saç Bakım sekmesinden Saçlarımı Nasıl Hızlı uzattım başlığındaki kürü uygulamanı tavsiye ederim. Hem yeni saç çıkımına yardımcı :)

      Sil
  4. Peki saçlarım yağlı değil fakat duştan sonra çok cansız ve kuru duruyor sizce kullanmalı mıyım?

    YanıtlaSil