11 Ağustos 2015 Salı

Neutrogena Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jel

 Bugün blogumun konuğu 
Neutrogena Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jel



Neutrogena' nın Visibly Clear serisine ait olan Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jel, sivilce ve siyah noktalarla savaşınız hiç bu kadar güzel kokmamıştı sloganı ile karşımıza çıkıyor. Sivilceye neden olan fazla sebumun çözülmesine ve sivilce oluşumunun hızlıca azalmasına yardımcı olduğunu vaat ediyor. Her gün kullanıma uygun olduğu belirtilmiş. 

Yapısı yıkama jeli gibi, içerisinde tuz gibi tanecikler bulunuyor. Evet evet bence tam olarak minik tuz taneleri :) Ambalajın üzerinde içeriğindeki mikro tanecikler ölü hücrelerin ciltten atılmasına ve gözeneklerin derinlemesine yardımcı olduğu belirtilmiş. Belirtildiği gibi sağlamış olduğu temizlik hissini çok sevmeme rağmen, peeling taneciklerinin cildimdeki ölü hücrelerin tam anlamıyla atıldığını düşünmüyorum. Sanırım bu peeling taneciklerinin küçüklüğünden kaynaklı bir durum. Eğer hassas bir cilde sahipseniz, bu peeling tam size göre. 

Peeling ve peeling tanecikleri içeren temizleme jellerini her gün kullanma taraftarı değilim. Daha çok 2-3 günde bir banyoda kullanmayı uygun buluyorum. Eğer yüzümde herhangi bir bölgede sivilcelenme mevcut ise hiç peeling işine bulaşmıyorum, burun üzerinde siyah noktaların bulunduğu kısma uygulama yapıp, bırakıyorum. Bu işlemi de Avon' un makyaj temizleyici  pedi ile gerçekleştiriyorum.

Neutrogena Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jel, günlük kullanıma uygun olarak geliştirilmiş olduğu için peeling taneciklerinin büyüklüğü bana yeterli gelmedi. Bu yüzden banyoya girdiğim günlerde temizleme jeli olarak kullanıyorum. Bittikten sonra meşhur Yves Rocher Kayısılı Peeling var sırada. 

Kısacası, Neutrogena Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jel' in vermiş olduğu temizlik hissini sevmekle birlikte, peeling taneciklerinin büyüklüğü yeterli gelmedi. Kokusu birazcık çocuk şurubunu hatırlatıyor. Küçükken şurup içmeyi sevmeyenler bu koku hoşunuza gitmeyebilir :) Hassas cilde sahip olanların sevebileceği bir peeling jel diye düşünüyorum.

Neutrogena Pembe Greyfurt Günlük Peeling Jel' in fiyatı 11-12 TL civarı fakat ben indirimde 5.50 TL' ye almıştım.

Sevgiler
hergun1kozmetik




4 yorum:

  1. bunu hiç denemedim ama öbür turuncu olan güzeldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de turuncu olanı denemedim :) Ama dediğim gibi günlük peeling jel olduğu için biraz daha hafif geldi :)

      Sil
  2. bende yıkama jelini kullanmıştım uzun bir süre ve kokusu böyle hafif bulaşık deterjanı kokusundaydı :D ama ben oldukçe seviyordum.. koku konusunda hassas olduğum için kötü kokmasında deterjan koksun farketmez :) ama bunu denemedim bende şu sıra hatta bayağıdır yves rocher siyah nokta peelingini bitirmeye çalışıyorum ama benim sorum şu ki neden sivilcelerim varken kullanmıyorum dedin canım benim ya :/ ben hiç sivilce felan patlatmıyorum kesinlikle ama peeling hafiften uygularsam hani ona daha iyi gelirmiş gibi geliyordu patlatmak yerine yumuşak uygulayarak söndürme çabası işte :D hata mı ediyorum ?

    YanıtlaSil